۳ طرح اقتصادی و درآمدزایی شهرداری‌ها برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شد

جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی سه طرح اقتصادی و درآمدزایی شهرداری‌ها به بانک برای اعطای تسهیلات خبر داد.

سه طرح اقتصادی و درآمدزایی شهرداری‌ها برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شد

 جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی سه طرح اقتصادی و درآمدزایی شهرداری‌ها به بانک برای اعطای تسهیلات خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ مسعود نصرتی با اعلام این خبر اظهار کرد: در بیست و ششمین جلسه کارگروه ملی وام شهرداری‌ها که بیست و یکم خرداد ماه در راستای ایجاد منابع درآمدی برای اجرای پروژه‌های شهرداری‌ها در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، پیشنهادهای استان‌ها در خصوص اعطای تسهیلات به برخی پروژه‌های شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای کارگروه ملی وام شهرداری‌ها در این جلسه با معرفی سه طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری‌های میمه در استان اصفهان، شاهین‌شهر در استان اصفهان و نوربهار در استان زنجان به بانک برای اعطای تسهیلات در مجموع به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال موافقت کردند.

عناوین سه طرح شهرداری‌های فوق الذکر که برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شد، عبارتست از: شهرداری میمه دراستان اصفهان "خرید ماشین آلات عمرانی (شاسی کامیون کمپرسی)"، شهرداری شاهین‌شهر دراستان اصفهان "خرید ماشین آلات عمرانی (بکهولودر، شاسی کامیون باری، شاسی کامیون کمپرسی)"، شهرداری نوربهار در استان زنجان "خرید ماشین‌آلات عمرانی لودر".

جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: یکی از ضروریات اجرای طرح که باید ابتدای شروع پروژه توسط شهرداری رعایت شود، نصب تابلو مشخصات کامل در حین اجرای پروژه است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود کمیته‌های استانی نسبت به نظارت مستمر و مداوم در خصوص چگونگی پیشرفت فیزیکی هر مرحله از طرح‌های تصویب شده، در کنار شهرداری‌ها حضور جدی داشته باشند و همانطورکه در شیوه‌نامه تسهیلات به آن اشاره شده، تایید میزان پیشرفت پروژه برای واگذاری مراحل جدید تسهیلات مورد مطالبه است.

نصرتی از شهرداران خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها و مزیت‌های شهری و با اتخاذ راهکارهایی برای خلق مزیت‌ها و فرصت‌های جدید از این فرصت ایجاد شده برای ایجاد درآمد پایدار به منظور اجرای پروژه‌های شهری استفاده کنند.

کمیته ملی وام شهرداری‌ها با حضور جانشین رییس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع، معاون امور شهرداری‌ها،‌ مدیران‌کل دفاتر حراست و پدافند غیرعامل، مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، امور اقتصادی و خدمات مالی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل می‌شود.

کد خبر 379206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.