جمع‌آوری پسماند خشک از طریق نرم‌افزار "سیمپ"

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص هوشمندسازی جمع‌آوری پسماند خشک در قالب نرم‌افزار "سیمپ" در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل کریمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه یکپارچه مدیریت پسماند نرم‌افزار "سیمپ" جدیدترین روش جمع‌آوری پسماند خشک است که از منطقه ۹ شهرداری مشهد آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک این طرح برای تمام مناطق شهر تعمیم داده خواهد شد.

وی ادامه داد: برای آشنایی هر چه بهتر و بیشتر شهروندان نیاز به آموزش و اطلاع‌رسانی این طرح است در نتیجه همکاران ما در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه روش نصب و معرفی این سیستم را به شهروندان آموزش می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد تصریح کرد: با این طرح شهروندان می‌توانند به صورت آنلاین و با استفاده از این نرم‌افزار هر زمان که می‌خواهند پسماند آن‌ها از درب منزل جمع‌آوری شود و کیف پولشان نیز شارژ شود.

کریمیان گفت: این طرح به صورت پایلوت در ناحیه ۱ و ۲ منطقه ۹ شهرداری مشهد آغاز شده که همزمان کار اطلاع‌رسانی و آموزش شهروندی در فرهنگسراهای منطقه ۹ بوستان‌ها، مساجد و هم‌اکنون در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه صورت می‌گیرد.

کد خبر 379199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.