گرد و غبار تا پایان امروز در اصفهان می‌ماند/ریزگردها قابل پیش‌بینی نبود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به وقوع گرد و غبار در برخی نقاط استان، گفت: گرد و غبار تا پایان امروز پدیده قالب در سطح استان خواهد بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع گرد و غبار در برخی از مناطق استان، اظهار کرد: طی امروز پدیده قالب در سطح بیشتر نقاط غبار آلود است.

وی با بیان اینکه پدیده گرد وخاک در مناطق مرکزی، شرقی و فرودگاه شهید بهشتی سبب کاهش دید کمتر از دو کیلومتر شده است، افزود: این وضعیت تا پایان امروز ادامه دارد اما فردا از شدت آن در بیشتر مناطق کاسته می شود اما امکان تداوم این پدیده در مناطق مرکزی و شرقی استان وجود دارد.

علی عسگریان گفت: وقوع این پدیده از قبل قابل پیش بینی نبود و خیلی سریع اتفاق افتاد اما شب گذشته در این خصوص اطلاع رسانی شد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

علی عسگریان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

وی گفت: ورود سامانه بارشی  به استان اصفهان پیش بینی نشده است.

کد خبر 379195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.