زنده شدن نماد پنج به دست بانوان سپاهانی/ شکست ذوب آهن مقابل تیم سابق محمودی

روز گذشته در حالی که سپاهانی ها با شکست لران زاگرس در شیراز موفق شدند جایگاه سومی خود را تثبیت کنند، ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود زورش به راهیاب ملل نرسید و جایگاه چهارمی خود را نیز از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با شش دیدار پیگیری شد. در روزی که بانوان سپاهانی در خارج از خانه نماد پنج را برای اصفهان زنده کردند ذوب‌آهنی‌ها در فولادشهر زورشان به شاگردان شرمین رحمتی نرسید و با نتیجه دو بر یک مغلوب راهیابی ملل شدند.

شاگردان سمیه شهبازی روز گذشته (جمعه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف لران زاگرس رفتند که درنهایت با نتیجه پنج بر صفر دست‌پر از شیراز برگرشتند و جایگاه سومی خود را تثبیت کردند. گل‌های تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان را هاجر دباغی ( ۲ بار(، میترا نظری، مرضیه نیک‌خواه و الهام فرهمند به ثمر رساندند.

فولادشهر در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر بانوان شب گذشته شاهد دیدار راهیاب ملل مریوان برابر شاگردان بیان محمودی بود که حتی گل فروغ موری نیز نتوانست از شکست خانگی سبز پوشان اصفهانی جلوگیری کند و درنهایت ذوبی‌ها متحمل شکست دو بر یک مقابل شاگردان شرمین رحمتی شدند و جایگاه چهارمی را از دست دادند تا راهیاب ملل به این جایگاه دست یابد.

در دیگر دیدارها هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان نتایج زیر بدست آمد:

پارس جنوبی بوشهر۱- ۰ملوان بندرانزلی

شهرداری سیرجان۰-۹ سپیدار قائمشهر

پالایش گاز ایلام۰-۵ آذرخش تهران

همیاری ارومیه۷-۰ شهرداری بم

کد خبر 379174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.