۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
جشن روز ملی گل را از دست ندهید

شهردار اصفهان از شهروندان این جهان‌‎شهر دعوت کرد امروز در جشن روز ملی گل که از ساعت ۱۹ در محل باغ گل‌ها برگزار می‌شود حضور به هم رسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه_۲۵ خردادماه ۹۸ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با تبریک روز گل و گیاه اظهار کرد: باغبانان به صورت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا گل‌ها و فضاهای شاداب در شهر فضای خوبی را برای شهروندان رقم بزند.

وی افزود: سال گذشته در شرایط خشکسالی حفظ فضای سبز شهر با سختی‌های زیادی همراه بود، اما خوشبختانه با تلاش و همکاری مردم در مصرف بهینه آب از این مشکل عبور کردیم، هر چند امسال وضعیت منابع آب بهتر است، اما نباید فراموش کنیم که همچنان با مشکلات کم‌آبی رو به رو هستیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: همواره باید به سمت فضای سبز مناسب با اقلیم حرکت کنیم زیرا تغییر اقلیم، شرایط را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان به ویژه درباره پوشش چمن برنامه چند ساله‌ای را برای جایگزینی چمن‌های با نیاز آبی کم به جای چمن‌های معمولی دارد تا بتواند با استفاده از این چمن‌ها شهر را شاداب حفظ و نگهداری کند، اظهار کرد: این اقدام از یکسال پیش آغاز شده و امیدواریم با جدیت ادامه پیدا کند.

نوروزی تصریح کرد: در کنار چمن‌های کم آب‌بر، درختان متناسب با اقلیم را نیز توصیه کردیم، از این رو در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان این موضوع با جدیت دنبال میشود همانگونه که در دو سال گذشته در زمان توزیع نهال رایگان تنها نهال‌های متناسب با اقلیم در بین شهروندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز جشن روز ملی گل از ساعت ۱۹ در محل باغ گل‌ها برگزار خواهد شد که از تمام شهروندان علاقمند دعوت می‌شود در این جشن حضور به هم رسانند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه کمتر از سه روز دیگر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع دستی اصفهان فعالیت خود را آغاز می کند، اظهار کرد: گردشگری فرصتی برای توسعه کسب و کارهای مردم است، در این مسیر باید جلوتر از دولت و شهرداری حرکت کرد و بی‌شک سود و مزایای حاصل از گردشگری برای مردم است.

وی افزود: شهرداری با تمام امکانات آماده همکاری و پشتیبانی از گردشگری است تا شهر بتواند از این فرصت بهره‌مند شود.

نوروزی تاکید کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای گفت و گو است، امیدواریم مردم و شهر اصفهان بتوانند از این فرصت مناسب و مزیت اقتصادی و گردشگری و صنایع دستی بهره مندی بالایی را ببرند.

کد خبر 379170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.