فرهنگ کار و تلاش در کشور رنگ باخته است

گلپایگان- امام جمعه گلشهر گفت: فرهنگ کار و تلاش در کشور ما رنگ باخته است و جوان تحصیل کرده بر مبنای رشته تحصیلی خود از دولت ادعای اشتغال زایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر با اشاره به اینکه فرهنگ کار و تلاش در کشور ما متأسفانه‌ رنگ باخته است، اظهار کرد: مردم کشور ژاپن علیه تعطیلی زیاد در کشورشان راهپیمایی و از دولت خواستار کم شدن روزهای تعطیل سال می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مرگ‌های شایع در کشور ژاپن به دلیل کار کردن زیاد است، گفت: در کشور ما در ادارات حجم کار مفید در طول روز دو ساعت است و مابقی آن هدر می‌رود.

امام جمعه گلشهر با اشاره به اینکه انسان بر مبنای تلاش خود می‌تواند جامعه را آباد کند، گفت: کشوری که آب و خاک دارد باید از منابع خدادای آن به درستی استفاده کند تا از رحمت الهی برخوردار شود.

وی افزود: مشکل بیکاری در کشور وجود ندارد بلکه مشکل این است که جوان تحصیل کرده بر مبنای رشته تحصیلی خود از دولت ادعای اشتغالزایی دارد، مجموع کارکنان دولت سه میلیون نفر هستند اما تعداد دانشجویان به ۱۵ میلیون نفر می‌رسند بنابراین اگر شغل متناسب با رشته تحصیلی وجود ندارد باید شغال دیگری را انتخاب کنند.

امام جمعه گلشهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن، گفت: مقام معظم رهبری در پاسخ به سخنان نخست وزیر ژاپن گفتند که ما شخص ترامپ را شایسته‌ مبادله‌ هیچ پیامی نمیدانم و پاسخی نخواهم داد. پاسخ قاطع مقام معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن از قابل اعتماد ندانستن ترامپ نشان از کوچک و تحقیر شدن ترامپ است.

کد خبر 379124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.