قانون رسیدگی به اموال مسؤولان اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: قانون رسیدگی به اموال مسؤولان در سلامت جامعه، رفع فساد، افزایش اعتماد عمومی و شفافیت سازی موثر است که با اجرای آن اموال و اقدامات مسؤولان در یک ویترین شیشه‌ای قرار می‌گیرد تا قبل از اینکه قانون به سراغ آنها برود ارتکاب به جرم آنان مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به اینکه ۲۶ خرداد سالروز شهادت افرادی است که در جریان ترور منصور در سال ۴۴ دستگیر و به اعدام محکوم شدند، اظهار کرد: این شهدا با شهادت خود جرقه‌های پیروزی انقلاب را شعله‌ورتر کردند.

وی با اشاره به هفته جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی به صورت یک حرکت جهادی، خدمات ارزشمند انقلابی در جهت تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی و رسیدگی به طبقات ضعیف جامعه انجام داده است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه برای رفع محرومیت زدایی باید روحیه انقلابی و جهادی در بین نسل‌های جوان و اقشار مختلف شکل گیرد، افزود: راه رسیدن به تحقق آرمان‌های بلند انقلاب داشتن روحیه جهادی است.

وی افزود: یکی از ضعف‌های امروز نبود روحیه جهادی در بین مسؤولان است. در گام دوم انقلاب باید جامعه انقلابی و دولت انقلابی تشکیل شود تا سبب ترقی و توسعه جامعه ‌شود.

کرامتی با بیان اینکه باید مراقب راه های نفوذ شیطان باشیم، گفت: امروزه با شیاطین و قدرت‌های شیطانی دنیا مانند آمریکا و انگلیس روبه رو هستیم این شیاطین در طول ۴۰ سال انقلاب برای نابودی نظام فتنه‌های مختلفی از جمله فتنه ۸۸ را طراحی کردند.

وی گفت: طبق اصل ۴۲ قانون اساسی باید دارایی‌های مقامات کشور قبل و بعد از خدمت توسط رییس قوه قضائیه رسیدگی شود تا مبادا برخلاف حق افزایش پیدا کند.

امام جمعه گلپایگان گفت: این قانون در سلامت جامعه و در رفع فساد و اعتماد عمومی و شفافیت سازی موثر است. این قانون تصویب و آیین‌نامه اجرای آن ابلاغ شده است تا اموال مسؤولان در یک ویترین شیشه‌ای قرار گیرد و قبل از اینکه قانون به سراغ آنها برود ارتکاب جرم آنان مشخص شود.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن، گفت: مقام معظم رهبری در پاسخ به سخنان وی گفتند ما در حسن‌نیت و جدی بودن مقامات ژاپنی تردیدی نداریم اما شخص ترامپ را شایسته‌ مبادله‌ هیچ پیامی نمی‌دانیم و هیچ پاسخی هم به او نخواهیم داد و با این پیام ترامپ را تحقیر و کوچک شمردند.

کد خبر 379119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.