مرزهای جغرافیایی دشمنان در تیررس رزمندگان جبهه مقاومت است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: امروز مرزهای جغرافیایی دشمنان در منطقه در تیررس رزمندگان جبهه مقاومت است و دشمنان ما می‌دانند قبل از آنکه بخواهند دست به سلاح ببرند توسط مدافعان وطن و حرم نابود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این هفته شهر بادرود اظهار کرد: طی چهل سال گذشته رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان نظام، مقاومت و ایستادگی بوده است زیرا اگر در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم دشمن درنده‌تر می‌شود و امروز عقب نشینی دشمن به دلیل قدرت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بادرود گفت: باید مراقب بود تا اختلافی در میان ملت و مسئولان ایجاد نشود زیرا با اتحاد و همدلی و توکل به قدرت خداوند پیروزی به دست می‌آید.

قاسمی سپس به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار اقتدار ایران به رخ جهانیان کشیده شد و مقام معظم رهبری فرمودند، ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه صداقت در میان مقامات آمریکایی بسیار کمیاب است، گفت: ایران به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اخیراً ترامپ ادعا کرده که قصد تغییر رژیم در ایران را ندارد، گفت: این ادعا نیز دروغی دیگر است، چرا که تاریخ ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی نشان داده که آمریکا واقعاً چنین قصدی داشته و دارد.

قاسمی با بیان اینکه امروز با منطق مقاومت مرزهای فکری مردم منطقه و جهان درنوردیده شده است، گفت: امروز مرزهای جغرافیایی دشمنان در منطقه در تیررس رزمندگان جبهه مقاومت است و دشمنان ما می‌دانند قبل از آنکه بخواهند دست به سلاح ببرند توسط مدافعان وطن و حرم نابود خواهند شد.

وی با بیان اینکه قدرت ایران امروز با ۸۰ سال قبل قابل مقایسه نیست، گفت: امروز آمریکا نیز دیگر قدرت بلامنازع جهان نیست و صد البته ایران از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان است.

کد خبر 379118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.