نماد غیرت مجسمه بی‌وفایی را ساخت

مدافع تیم فوتبال سپاهان در شرایطی از این تیم جدا شد که خیلی از هواداران انتظار داشتند یزدانی به عنوان نفر اول قرارداد خودش را با این تیم تمدید کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرونده جدایی سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال سپاهان و پیوستنش به استقلال تهران داغ‌ترین سوژه فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم در این یک هفته اخیر بود و نحوه جدایی مدافع زردها و  رفتنش به تهران یک دلخوری بزرگ برای هواداران سپاهان بوجود آورد. پست اینستاگرامی شب گذشته سیاوش یزدانی هم که به نوعی برای توجیه نماندنش در اصفهان و دلجویی از هواداران سپاهان منتشر شد تا حدودی شرایط را تغییر داد ولی با این حال هنوز هم در فضای مجازی بسیاری از سپاهانی‌ها به شیوه‌های مختلف دلخوری خودشان را از این بازیکن به معرض نمایش می‌گذارند.

اما چه اتفاقی افتاد که رفتن یک مدافع نه چندان سطح اول آن هم با سابقه‌ای دو ساله در بحث پوشیدن پیراهن تیم سپاهان اینطور سروصدا به پا کرد و باعث شد اصفهانی‌ها اینطور علیه مدافع سابق تیم خودشان موضع بگیرند؟ یزدانی بعد از درخشش در تیم پیکان در ابتدای فصل هفدهم به اصفهان آمد و در این دو فصل به جز بحث فنی وارد موضوعات حاشیه‌ای بسیار زیادی هم شد. شاید جنجالی‌ترین اتفاق ممکن در مورد عملکرد فنی و رفتاری سیاوش یزدانی مربوط به اظهار نظر جنجالی او بعد از بازی برگشت سپاهان در مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی باشد که عصبانیت سیاوش و وعده او مبنی بر پذیرایی سپاهانی‌ها از هواداران پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و محرومیتی را هم برای این مدافع به همراه داشت. همین مسئله به نوعی یزدانی را تبدیل به نماد عیرت و تعصب در تیم سپاهان کرد و بسیاری از هواداران در فضای مجازی عکس پروفایل خودشان را هم به چهره سیاوش یزدانی تغییر دادند تا از این لحاظ حمایت خودشان را از این بازیکن نشان دهند اما بازی نیمه نهایی جام حذفی برای یزدانی خوب تمام نشد و گل به خودی او فصل را برای نماینده فوتبال اصفهان تمام کرد تا سپاهانی‌ها با تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی به فکر شروعی قدرتمندانه در فصل جدید باشند.

 جذب سید محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری و جرج گولسیانی باعث شد هواداران اصفهانی نسبت به عملکرد تیمشان در فصل نقل و انتقالات بسیار امیدوار شوند و به همین خاطر جدایی یزدانی که یکی از مدافعان اصلی سپاهان در این دو سال بود برای هواداران سپاهان گران تمام شد.

با این حال خود یزدانی همچنان در حال دلجویی از هواداران سپاهان است تا به آنها اثبات کند که مقصر جدایی از سپاهان نبوده و مجبور به انجام این کار شده است ولی شواهد موجود نشان می‌دهد که یزدانی برای پیوستن به استقلال تهران مصمم بوده و برای اینکه مشکلی در راه جدایی‌اش ایجاد نشود به بهانه دریافت پیشنهاد خارجی فرصت را برای جدایی از سپاهان فراهم کرده تا پیراهن استقلال را بر تن کند. در نهایت پرونده مدافع جنجالی سپاهان در اصفهان بسته شد و یزدانی باید فصل آینده در تیمی به جز سپاهان بازی کند و خودش را آماده تقابل با هوادارانی کند که در فاصله چند ماه او را از نماد غیرت تیم به مجسمه بی وفایی تنزل دادند.

کد خبر 379101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آذری IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    1 3
    سلام بر سیاوش...... سپاهانیها همیشه تورا دوست دارند
  • امین IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    7 1
    والا اصفانیا موضع نگرفتن . رفت که رفت .موفق باشه