تصمیم‌سازی‌ها نیازمند مشارکت جوانان است

تیران-امام جمعه رضوانشهر گفت: تصمیم سازی ها و فعالیت های اجرایی هر منطقه نیازمند مشارکت جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین محمد شیاسی در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه از ظرفیت فکری و توان جوانان کمتر در فعالیت های اجرایی و تصمیم گیری ها استفاده می شود، اظهار کرد: تصمیم سازی ها و فعالیت های اجرایی هر منطقه نیازمند مشارکت جوانان است که این موضوع در موفقیت و سرعت کار اثر بیشتری دارد.

وی افزود: در جلسات ویژه جوانان تصمیم گیری برای آن ها باید با نظرات و پیشنهادات آن ها همراه باشد و نباید نسبت به درخواست ها و سلایق آن ها بی تفاوت باشیم که این بی تفاوتی منجر به کاهش انگیزه های آن ها و ناامیدی می شود.

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: نیروی جوانی سرمایه مهمی است که نباید از ظرفیت آن بی بهره ماند بلکه باید از این سرمایه مهم برای پیشرفت کشور استفاده کنیم و آن ها نیز باید از این موقعیت سنی خود برای خودسازی و پیشرفت استفاده کنند.

وی غنی سازی اوقات فراغت تابستان جوانان و نوجوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: بی توجهی به این موضوع مهم می شود که این فراغت طولانی دانش آموزان منجر به بروز آسیب های اجتماعی و چالش هایی از این قبیل برای جامعه و خانواده ها شود.

وی مهارت افزایی، آموزش مفاهیم دینی و مفاهیم هنری و علمی را زمینه ساز موفقیت آن ها بیان کرد و ادامه داد: متولیان طرح اوقات فراغت باید برای بکارگیری نیروهای توانمند و متعهد در قالب رشته های آموزشی برنامه ریزی کنند.

کد خبر 379093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.