مهارت‌افزایی، هویت‌یابی و نشاط برای نوجوانان نیاز است

تیران-معاون فرماندار تیران و کرون گفت: برای مهارت افزایی، هویت یابی و افزایش نشاط اجتماعی جوانان و نوجوانان نیاز است که در تابستان برنامه ریزی بشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، شهرام آذرپی در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان تیران و کرون با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت تابستان، اظهار کرد: نیاز است برای مهارت افزایی، هویت یابی و افزایش نشاط اجتماعی جوانان و نوجوانان دانش آموز در تعطیلات تابستان برنامه ریزی شود.

وی افزود: در فصل تابستان پایگاه های اوقات فراغت شهرستان باید برای شناسایی، شکوفایی و مهارت افزایی استعدادهای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کنند و فعالیت ها بر اساس نظر و نیازهای نسل جوان و نوجوانان ارائه شود.

معاون فرماندار تیران و کرون با اشاره به اینکه مهارت پروری در اوقات فراغت مهم است، تصریح کرد: بسیاری از دغدغه های اشتغال و کسب و کار با مهارت افزایی رفع می شود و اوقات فراغت فرصت ارزشمندی برای این موضوع است.

وی ادامه داد: مدیریت این سه ماهه تابستان و کمک به رشد و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان ضرورتی انکار ناپذیر است که باید با استفاده از تنوع برنامه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، جشنواره و مسابقه نیازها را تامین کرد.

آذرپی توجه به هیجان های دوره جوانی و نوجوانی را نیز مهم خواند و اظهار کرد: بی توجهی و سرکوب کردن این هیجانات منفعتی برای جامعه ندارد و باعث بروز آسیب های اجتماعی و مشکلاتی از این قبیل برای جامعه خواهد شد.

کد خبر 379090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.