واکنش به یک "شایعه"/ هرکسی مسئول اجرای قول خودش است

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سامانه ای در حوزه اوقات فراغت در اصفهان تشکیل شد و برطبق این طرح تمام دستگاه های اجرای استان موظفند براساس مصوبات ستاد ساماندهی اوقات فراغت در استان اصفهان، تمام برنامه های فراغتیشان در استان را در این سامانه بارگذاری کنند.

محمد سلطان حسنی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اصفهان و در جمع خبرنگاران در رابطه با فصل تابستان که عنوان یکی از اصلی ترین زمان های اوقات فراغت جوانان محسوب می شود، اظهار کرد: فصل تابستان، فصل اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است، ما در اداره ورزش جوانان یک مسئولیت تخصصی داریم در حوزه ورزش و یک مسئولیت در حوزه جوانان استان اصفهان داریم.

وی با تاکید ایجاد سامانه اوقات فراغت در اصفهان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه چند سال پیش طرحی با محوریت استان اصفهان اجرا شد و در حال حاضر این طرح کشوری شده است.  سامانه ای در حوزه اوقات فراغت در اصفهان تشکیل شد و برطبق این طرح تمام دستگاه های اجرای استان موظفند براساس مصوبات ستاد ساماندهی اوقات فراغت در استان اصفهان، تمام برنامه های فراغتیشان در استان را در این سامانه بارگذاری کنند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تاکید بر این موضوع که بررسی برنامه های فراغتی ارگان های مختلف برعهده سازمان های مردم نهاد است خاطر نشان کرد:  برای مثال ممکن است مساجد، اداره ارشاد، سپاه صاحب الزمان،  شهرداری و کانون های فرهنگی، برنامه های ورزشی و غیرورزشی داشته باشند. هردستگاهی برنامه هایش را در سامانه مذکور بارگذاری می کند و سپس تیم هایی از  حوزه های جوانان استان که اکثرا سازمان های مردم نهادهستند مسئولیت بررسی این برنامه ها را برعهده دارند.

وی در رابطه با هدف اجرای طرح مذکور در استان اصفهان: خاطر نشان کرد: در طول تابستان و در پایان تابستان ارزیابی بین دستگاه های اجرایی صورت می گیرد که این ارزیابی با این هدف  که یک برنامه مشابه توسط چند دستگاه مختلف دریک منطقه ارائه نشود ویک منطقه دیگر فاقد برنامه باشد. برنامه ای که عرض کردم در چند سال اخیر در حال بهبود و اصلاح است و هر سال بهتر از سال قبل اجرا می شود.

سلطان حسینی با تاکید بر اینکه امسال رشد چشمگیری را در رتبه بندی باشگاه های ورزشی استان شاهد بوده ایم، گفت: در حوزه ورزش استان اصفهان خوشبختانه بیش از یک هزارو۱۰۰ هیئت داریم که هیئت های شهرستانی و استانی را شامل می شوند، ۵۲  هیئت استانی و بقیه هیئت هایی هستند که در شهرستان ها فعالیت می کنند. بیش از ۲۰۰ سازمان مردم نهاد داریم و خداراشکر امسال رشد چشمگیری را در رتبه بندی باشگاه های ورزشی داشتیم که می توان گفت در طول پنج یا شش سال اخیر تقریباً درحدود ۳۰۰ درصد رشد داشتیم، امروز در استان اصفهان نزدیک به هزارو۵۰۰ باشگاه ورزشی داریم.

وی در رابطه با ترافیک مجامع انتخاباتی چند روز اخیر در اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: براساس درخواست هایی که با فدراسیون ها داریم هرسال درحدود ۱۵ الی ۲۰ مجمع انتخابی داریم.  بعضی سال ها ۲۰ و بعضی سال ها ۱۵ مجمع انتخابی داریم؛ تقریباً درهرماهی حدود دو مجمع برگزار می کنیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه رفتنش از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، بیان کرد: در این شش سالی که خدمتگذار ورزش اصفهانم هرزگاهی اتفاقاتی می افتد و می گویند من باید بروم، به هرحال مسئولیتی را تقبل کردیم و تا هر زمانی که بخواهند در خدمت دوستان هستم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تاکید بر حضور پر قدرت تیم فولاد مبارکه سپاهان در فصل نقل و انتقالاتی، خاطر نشان کرد: در موضوع نقل و انتقالات بازیکنان، اطلاع دارم با چند بازیکن قرارداد بسته شده و میدانم مذاکراتی نیز در حال انجام است که  به محض قطعی شدن حتما توسط مدیر عامل اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر پرداخت پاداش مدال آوران بازیهای آسیای با توجه به نظر استاندار اصفهان، گفت: استاندار قبلی قولی را دادند و ما به اندازه وسع و توانمندی اداره کل ورزش و جوانان مانند بسیاری از استان ها در اسفندماه ابلاغ اعتباری را به هیئت های ورزشی دادیم. بر طبق این ابلاغ، باید به نفر اول ده میلیون تومان، نفر دوم دوم هفت و نیم میلیون تومان و نفر سوم پنج میلیون تومان پرداخت کنیم. اگر کسی در حوزه‌ای قول می‌دهد در حوزه اختیارات اداره‌کل ورزش و جوانان نیست.

کد خبر 379081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.