گوشت قرمز در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان توزیع می شود

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در آینده نزدیک شرایط و امکانات لازم برای توزیع گوشت قرمز در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری در حاشیه بازدید مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان از میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان که با هدف تعیین محلی مناسب برای توزیع گوشت استان بود، اظهار کرد: امروز دو بازدید از این میدان انجام شد، مورد نخست در خصوص تعیین باراندازی برای توزیع مرغ شهر اصفهان بود که در این رابطه تالار ۲۱ میدان در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین مقرر شده در جلسه دیگری با حضور مدیر کل دامپزشکی استان این تصمیم به جمع بندی نهایی برسد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای توزیع گوشت قرمز در میدان مرکزی میوه و تره بار بارانداز دیگری در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: محل مورد نظر برای انجام این اقدام امروز مورد بازدید مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان قرار گرفت و در آینده نزدیک شرایط و امکانات لازم برای توزیع گوشت قرمز در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان فراهم می‌شود.

توزیع گوشت با ارز نیمایی در اصفهان

علی اکبر نجفی، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: محلی برای عرضه اقلام پروتئینی به خصوص گوشت قرمز گرم گوسفندی که از کشورهای آسیای میانه، روسیه، قزاقستان، ارمنستان، تاجیکستان و استرالیا به وفور وارد کشور می‌شود، در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در نظر گرفته خواهد شد.

وی در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم، به ویژه در خصوص مواد پروتئینی که از سال گذشته دچار بحران و تنش‌های زیادی شد، در سال جاری تمام واردات مواد پروتئینی به ویژه گوشت قرمز با ارز نیمایی در سطح کشور انجام می شود و شبکه بازار آزاد آن به گونه‌ای تعریف شده که هر کسی بتواند با این شرایط در بازار فعالیت داشته باشد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس مصوبات تنظیم بازار کشور در سال جاری بیش از ۱۶۰ هزار تن گوشت گوسفندی باید وارد کشور شود، ابراز امیدواری کرد: گوشت با قیمت‌گذاری که توسط کمیته قیمت گذاری تنظیم بازار استان انجام شده و در پایانه‌ای که در سازمان میادین پیش‌بینی شده، بین مردم به نحو احسن و مطلوب توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر توزیع گوشت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر در حال انجام است، اما درصدد هستیم گوشت با ارز نیمایی و به وفور در سطح شهر توزیع شود.

نجفی تاکید کرد: محل عرضه مواد پروتئینی برای شرکت پشتیبانی امور دام بسیار حائز اهمیت است، از این رو باید اطلاع رسانی برای مردم انجام شود و اصنافی که عامل توزیع گوشت بین مردم هستند این سکو را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حمایت های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان امیدوارم این حمایت ها در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر شهروندان ادامه داشته باشد، البته شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان از وارد کنندگان گوشت درخواست می‌کند گوشت خود را در این محل عرضه کنند.

کد خبر 379069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.