پیشرفت ۶۲ درصدی نمایشگاه بزرگ اصفهان/ تسویه‌حساب بیشتر پیمانکاران پروژه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از دستیابی به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی در ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان خبر داد و گفت: روند ساخت این پروژه بزرگ اقتصادی ـ شهری در چندین جبهه همزمان ادامه دارد.

علی یارمحمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان نخستین شهرک نمایشگاهی کشور خواهد بود که می‌تواند در خاورمیانه به عنوان بهترین مکان نمایشگاهی مطرح شود.

 وی افزود: تمامی اصول علمی و استانداردهای به‌روز را در ساخت و تکمیل پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ استان اصفهان به کار گرفته‌ایم.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از تسویه‌حساب با اکثر پیمانکاران این پروژه خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه به روز شده و برنامه ریزی برای آغاز مراحل نهایی تکمیل پروژه نیز انجام گرفته است.

 وی با تاکید بر اینکه فاز دوم پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را با افزایش سرمایه شرکت یا مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد، گفت: در فاز دوم هشت سالن جدید نمایشگاهی ایجاد می‌شود که در این صورت متراژ نمایشگاه چند برابر افزایش می‌یابد؛ در این صورت نمایشگاه اصفهان به نخستین شهرک نمایشگاهی کشور تبدیل خواهد شد.

یارمحمدیان با بیان اینکه در طول سال گذشته ۴۹ نمایشگاه در اصفهان برگزار شد، افزود: امسال نیز شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برنامه‌ریزی برای برگزاری ۵۱ عنوان نمایشگاه را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با آخرین مدل نمایشگاهی جهان که منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی نمایشگاه‌های مونیخ آلمان، دوبی و هانوفر بوده، همخوانی دارد.

کد خبر 379022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.