ماموریت ما بسترسازی حضور مردم در انتخابات با رعایت بی‌طرفی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با یک نگاه فراگیر، جامع و برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را در سراسر کشور برگزار می کنیم.

به گزارش ایمنا، نصرت الله لطفی در همایش سراسری رؤسای دفاتر استانی و مدیران ستادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد با اشاره به برگزاری ماندگار و تحسین برانگیز بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این تجربه می تواند یک الگو و سرلوحه کارهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال‌های آتی قرار گیرد و برای سایر برنامه ها و به خصوص ورود به گام دوم انقلاب، از این استراتژی کلی و تجربه های گذشته به عنوان نقشه راه آینده استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه ارگان ها و سازمان ها، محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را پذیرفتند و این ماموریت مشترک، با هم افزایی و همکاری، به صورت تحسین برانگیز و ماندگار برگزار شد و باید به عنوان سندی برای استفاده آیندگان با بررسی نقاط قوت و ضعف، مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب، این بیانیه را آینه ای برای بازتاب موفقیت ها و اصلاح مشکلات و ضعف ها و سندی برای پاسخ به شبهات و امیدآفرینی و ترسیم آینده روشن پیش رو عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ما نباید از آرمان های اولیه انقلاب اسلامی فاصله بگیریم و دشمن شناسی و بصیرت افزایی را که یکی از تاکیدات بیانیه گام دوم انقلاب است، باید مورد توجه قرار دهیم.

لطفی ادامه داد: در سال گذشته و همچنین روز قدس امسال، باشکوه ترین و حماسی ترین راهپیمایی های سراسری با حضور پرشور و گسترده مردم در نقاط مختلف کشور برگزار شد و علیرغم همه مشکلات، این اتحاد و همدلی در مراسم و حتی در عبور از مشکلات و سختی ها از جمله کمک به مناطق سیل زده، بروز و ظهور پیدا کرد و تجلی عینی هویت ایرانی – اسلامی و نمایش ایران یکپارچه و یادآور عرصه دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه انقلابی است که بر اساس یک نیاز واقعی شکل گرفته است گفت: 'انقلابی بودن و انقلابی ماندن' به معنای واقعی کلمه و بر اساس باور قلبی، باید مورد توجه باشد، زیرا مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله جنتی همواره بر آن تاکید داشته اند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همه کارکنان و اعضای این نهاد به عنوان یک مجموعه انقلابی، آن را سرلوحه ماموریت ها و کارهای خود قرار دهند.

لطفی اضافه کرد: با حفظ این نگاه و ارزش، ماموریت آتی ما حرکت به سوی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، افتخار به گذشته و امید به آینده است و طرح هایی در این راستا داریم که باید در کنار سایر ماموریت ها و رسالت های خود آنها را پیگیری کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه به راهپیمایی مردمی اخیر که در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی برگزار شد و همچنین حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: از چنین حرکت هایی که با همکاری مردم و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت، به عنوان یک عملکرد مثبت و لحظه شناسی نام برده شد و نتایج مثبت و تاثیرگذاری برای نظام داشت.

وی یادآور شد: امسال سال انتخابات است و همه فعالیت های ما با رعایت بی طرفی، باید در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، چرا که انتخابات صحنه بروز و ظهور مردمی بودن و جمهوریت نظام اسلامی است و ماموریت ما نیز بستر سازی حضور پرشور مردمی در انتخابات با رعایت کامل بی طرفی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: با یک نگاه فراگیر، جامع و برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری این مراسم را در سراسر کشور برگزار می کنیم. برنامه های این هفته که با نگاه بصیرت افزایی و دشمن شناسی و افشای خباثت های آمریکا و ایادی آن برگزار می شود، محدود به داخل کشور نیست و در عرصه بین المللی نیز با حضور شخصیت های مختلف نظام برگزار می شود.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه صرف برگزاری یک مراسم یادبود و بزرگداشت برای شهدای مظلوم هفتم تیر و شهدای محراب و دیگر شهدای مظلوم ترور، مورد نظر نیست، بلکه ما در این هفته از این الگوهای مظلوم، به عنوان مصداقی برای افشای جنایات شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آنها استفاده خواهیم کرد، تا بتوانیم بستر ساز مسیری باشیم که در داخل و خارج از کشور، جنایات ضد بشری مدعیان دروغین حقوق بشر،  بازخوانی و بررسی گردد.

منبع: ایسنا

کد خبر 379020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.