نشاط در شهر با "فوتبال به وقت اصفهان"

دویست و هجدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "فوتبال به وقت اصفهان نشاط بی‌نظیری را در شهر ایجاد کرد" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از محمد کیهانی شهردار منطقه ٢ اصفهان و در جمع خبرنگاران بیان شده است. وی در خصوص پخش زنده سی و پنج مسابقه فوتبال در فرهنگسرای اسوه در طول یک سال اخیر سخن به میان آورد و اظهار کرد: پخش مسابقات فوتبال باشگاهی با محوریت پخش دیدارهای مختلف سپاهان و ذوب آهن، تیم ملی و همینطور دیدارهای مهم باشگاهی اروپا جمعیت زیادی از فوتبال دوستان شهر را به فرهنگسرای اسوه آورد و شور و هیجان زیادی ایجاد کرده بود.

"مشکلی با منصوریان ندارم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با هادی محمدی مدافع ذوب آهن مطرح‌ شده است وی در خصوص تمدید قرارداد با ذوب آهن اظهار داشت: در جلسه‌ای که از طرف باشگاه برگزار شد شرکت کردم و صحبت‌هایی انجام دادم اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و قرار است که باشگاه به من خبر بدهد. محمدی در خصوص کدورتی که نیم فصل دوم بین او و منصوریان به وجود آمد بیان داشت: مشکلی با منصوریان ندارم و دوست دارم در ذوب آهن بمانم.

"ساکت سرپرست و مدیر تیم ملی است" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و هجدهمین شماره "فوتبال اصفهان" است که در گفتگو با شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال عنوان شده است که از وی علت همراهی ساکت با کاروان تیم ملی در کره را پرسیدند که شکوری پاسخ داد: ساکت مدیر و سرپرست تیم ملی است و با این عنوان همراه تیم به کره رفته بود.

برای مشاهده صفحه‌های اصفهان فوتبال اینجا کلیک کنید.

کد خبر 379019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.