ایجاد منطقه ویژه گردشگری در محور مشتاق

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه ویژه گردشگری سمت جنوب محور مشتاق ایجاد خواهد شد، گفت: در صددیم با تملک اراضی کارخانه‌های متروکه در این مسیر با مشارکت مالکان در راستای احداث مراکز گردشگری، رفاهی و تفریحی اقدام کنیم.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توسعه محورهای گردشگری در منطقه چهار شهرداری اصفهان اظهار کرد: اجرای فاز دوم و سوم پردیس اشراق(کوه نخودی) از اولویت‌های سال جاری است که با توجه به وسعت و سازه این پروژه مقرر شده از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: طرح فاز دوم و سوم پردیس اشراق در آینده نزدیک نهایی خواهد شد و از طریق سازمان سرمایه‌گذاری برای جلب مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی فراخوان مربوطه صورت می‌گیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تاکید کرد: در صددیم در راستای توسعه کوه نخودی به عنوان منطقه ویژه گردشگری و رفاهی تفریحی شرق اصفهان با مشارکت بخش خصوصی فضای خوبی برای شهروندان و گردشگران ایجاد کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های گردشگری محور مشتاق اظهار کرد: با توجه به شرایط و موقعیت منطقه، برای محور مشتاق طرح خوبی پیش‌بینی شده زیرا این محور از ورودی‌های اصلی شهر است.

اخوان خاطرنشان کرد: سمت جنوب محور مشتاق که حریم سبز رودخانه به شمار می‌رود، اراضی بکری دارد و آزادسازی آنها در سال‌های قبل انجام شده، البته بخشی از غرامت آزادسازی‌ها پرداخت نشده و شهرداری در حال پرداخت غرامت است.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه گردشگری سمت جنوب محور مشتاق ایجاد خواهد شد، افزود: با تملک اراضی کارخانه‌های متروکه در این مسیر با مشارکت مالکان در راستای احداث مراکز گردشگری، رفاهی و تفریحی و فراغتی اقدام خواهیم کرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر پیش طرح آن تهیه و پیشنهاد به حوزه معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان داده شده تا مشاور انتخاب و مطالعات آن انجام شود.

وی گفت: از دیگر نقاط خاص گردشگری اصفهان «باغ غدیر» است و با توجه به اینکه ۲۵ سال پیش این مجموعه بر اساس زمان و مکان شکل گرفته، در صددیم تغییراتی در فضاهای آن انجام دهیم.

اخوان با اشاره به احداث پارکینگ طبقاتی در مجموعه اداری امیرکبیر عنوان کرد: در خصوص احداث پارکینگ طبقاتی در مجموعه اداری امیرکبیر فراخوان و شرایط مناقصه اعلام شده تا از طریق سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوصی اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 379014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.