بد رفتاری مهاجم اسکاتلندی/آغوش باز مهاجم اسپانیایی

اینستاگرام بهتر از هر رسانه دیگری در حال منتشر کردن زیبایی و زشتی های افراد و شخصیت های فوتبالیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها اینستاگرام شاید بهترین رسانه‌ای باشد که در کسری از ثانیه مخاطبان خود را از حواشی و اتفاقات پیرامون آگاه می‌کند. بازیکنان و مربیان لیگ برتر ایران نیز که این روزها در فصل نقل و انتقالات بسر می‌برند از این رسانه استفاده می‌کنند تا شاید در این بازار آشفته قیمتشان بالاتر برود.

درخواست مهاجم اسکاتلندی از فالور های ایرانی اش

بازیکن اسکاتلندی تراکتورسازی که با سروصدای زیادی به ایران آمد فعلاً در ایران حضور ندارد. او مدعی شد به دلیل افسردگی نمی‌خواهد در ایران حاضر باشد؛ بنابراین قرارداد آروین به حالت تعلیق درآمده و قرار نیست پولی به وی پرداخت شود مگر اینکه توافقی بین او و باشگاه تراکتورسازی حاصل شود.

شاید با این اوصاف دیگر کمتر کسی احتمال بازگشت آروین به ایران را محتمل بداند. وی چند شب پیش در صفحه شخصی اینستاگرامش با درج استوری از دنبال کننده‌های ایرانی خود خواست "او را در اینستاگرام دنبال نکنند. او در این استوری نوشته است که کامنت های زیاد باعث شده صفحه شخصی او به هم بریزد."

از "اس پانیول" به "اس تقلال"؟؟

حدود یکماه پیش خبرهایی مبنی برتمایل فرهاد مجیدی به جذب یک هافبک اسپانیایی برای استقلال بر سر زبان‌ها افتاد. در آن دوره زمانی یک سایت ورزشی درباره این موضوع نوشته بود: "پل لوزانو نام بازیکن مورد نظر فرهاد است در تیم اسپانیول B به میدان می‌رود اما سابقه سه بازی در لالیگا را نیز در کارنامه دارد. پست بازی او هافبک وسط است. لوزانو قابلیت بازیسازی را نیز داراست و مجیدی به همین خاطر او را برای ترکیب استقلال برگزیده است. این هافبک اسپانیایی سابقه 7 بازی ملی در رده‌های زیر 16 تا 19 سال فوتبال اسپانیا را داراست و قیمت او 320 هزار یورو تعیین شده است."

حالا بعد از گذشت یک ماه از این داستان در روزهای گذشته لوزانو با انتشار استوری در پیج شخصی اینستاگرامش با یک قلب آبی بهانه را به دست هواداران و پیج های طرفداری استقلال داد تا وی را نزدیک‌تر از همیشه به استقلال بدانند. این نکته نباید از قلم بیوفتد که لوزانو فالور پیج رسمی باشگاه استقلال است.

این بار شما برای همیشه رفتنی هستید

فرهاد مجیدی تا زمانی که شفر آلمانی سرمربی آبی‌های پایتخت بود، فقط مربی استقلال بود. با جدا شدن مرد آلمانی از استقلال تهران، فرهاد سرمربی موقت شد تا اینکه حتی زمزمه‌هایی برای دائمی شدن قرارداد مجیدی هم بر سر زبان‌ها افتاد ولی این شایعه زیاد دوام نیاورد و بالاخره استقلال مجدی را پس زد.فرزاد، برادر فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام به جدایی برادرش از استقلال واکنش نشان داد و نوشت

"کار کردن با هر شرایطی اصلاً زیبنده تو نبود برادر خوبم. می‌دونم که خیلی برنامه‌ها داشتی تا کمک کنی استقلال به روزهای اوجش برگرده، ولی افسوس که نگذاشتند و نخواستند و برنتابیدند آن‌ها که چشم دیدنت را نداشتند و محبوبیت تو خاری در چشمانشان بود یک بار دیگه طعم شکست را چشیدند تا حالا در قامت سرمربی تیم ملی امید ایران به دنبال موفقیت و سربلندی جوانان ایران‌زمین باشی؛ و در آخر پیامی برای سیاه‌دلان و غرض‌ورزان مطمئن باشید که فرهاد به استقلال بازمی‌گردد و این بار شما برای همیشه رفتنی هستید موفق باشید."

چشمک آبی

آندره آ استراماچونی که از وی به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم استقلال نام‌برده می‌شود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از حضورش در جمع آبی‌پوشان خبر داد و نوشت

"مأموریت جدید، همه باهم برای ساختن یک رؤیا!"

دروازه بان دوم استقلال یا بمب پرسپولیس؟

تعدای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در پایان اردوی کره جنوبی، راهی تهران شدند، اما در مسیر برگشت، اتفاق عجیبی رخ داد، که شاید حکایت‌های زیادی پشتش باشد.
ماجرا از یک استوری در اینستاگرام شروع شد. علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، عکسی را در استوری صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که در آن، احمد نوراللهی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، علی علیپور و وحید امیری به چشم می‌خورند. اما نکته جالب داستان، حضور سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال در این عکس کاملاً پرسپولیسی بود.

علیپور در این عکس بالای سر حسینی، دو قلب قرمز نشانده و یک استیکر بمب، این کار علیپور شایعه‌ای عجیب را قوت می‌بخشد:

"حسینی قرار است بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس باشد؟"

کد خبر 378974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.