دیده شدن نیاز اصلی ناشنوایان است

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود سیزده هزار و پانصد نفر کم شنوا و ناشنوا داریم که  یکی از نیازهای اصلی این افراد توسعه استعدادها و دیده شدنشان است. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید صادقی امروز چهار شنبه _۲۲ خرداد ماه_ در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های ناشنوایان استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: تمام اعضا و ورزشکاران این هیئت را بچه‌های خود می‌دانم.  من به عنوان یک انسان پا در این میدان گذاشته‌ام تا به هم نوع هایم کمک کرده باشم.

 وی ضمن انتقاد از کم توجهی برخی مسئولین نسبت به کاندید شدن در برخی از رشته‌های خاص، گفت: امیدوارم روزی برسد که هیئت‌هایی که بار عاطفی زیادی دارند مثل دیگر رشته‌ها کاندیدهای زیادی برای تصدی پست ریاستش حضور داشته باشند.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان اصفهان ضمن تاکید بر دیده شدن ناشنوایان به عنوان یکی از نیازهای اصلیشان، افزود: در استان اصفهان حدود سیزده هزار و پانصد نفر کم شنوا و ناشنوا داریم که  یکی از نیازهای اصلی این افراد توسعه استعدادها و دیده شدنشان است.  در حال حاضر چهارصد نفر ناشنوا و کم شنوا در هیئت استان اصفهان عضویت دارند که ۱۳۶ نفر از آن‌ها به صورت حرفه‌ای در هیئت ورزش‌های ناشنوایان فعالیت می‌کنند . در شش شهرستان از استان اصفهان هیئت‌های فعال داریم.

صادقی با بیان اینکه برای جذب درآمد برنامه‌های خاصی مد نظر هیئت است گفت: بدلیل پست و مقامی که داریم، نمی‌توانیم از برخی درخواست‌هایی داشته باشیم اما هنوز هستند خیرینی که کمک حال ما باشند.

وی افزود: می‌خواهیم سالن اختصاصی برای رشته کشتی ناشنوایان و کم شنوایان بگیریم. دوره‌های آموزشی در دوره‌های خاصی مثل زبان اشاره برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان اصفهان گفت: قصد داریم برای خانواده‌های ورزشکاران هم تسهیلاتی ایجاد کنیم و یکی از اهداف آینده هیئت میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی ناشنوایان در شهر اصفهان است.

صادقی با بیان اینکه اول شدن ایجاد مسئولیت می‌کند، گفت: سال گذشته در کشور دوم شدیم گاهی اوقات دوم شدن بهتر از اول شدن است، چون اول شدن مسئولیت دارد.باید دست به دست هم بدهیم صدای رسای افرادی باشیم که نمی‌توانند صحبت کنند.

کد خبر 378961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.