ماکت "ناو جماران" در منطقه ۱۰ نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از ساخت و نصب نمادهای شاخص در اصفهان در سال‌‎جاری خبر داد و گفت: به زودی ماکت "ناو جماران" در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نصب می‌شود.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف پاسداشت خدمات نیروی دریایی ارتش، ماکت "ناو جماران" به طول ۱۰ متر و با ارتفاع شش متر نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده که به منظور تکریم و پاسداشت ایثارگران و شهدای دفاع مقدس امسال طراحی، ساخت و نصب "ابر یادمان دفاع مقدس" در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: این سازمان در سال جاری نسبت به طراحی، ساخت و نصب "ابر نماد چوگان" در شهر اقدام می‌کند، البته نصب این نمادها همراه با محوطه‌سازی ویژه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تندیس سلمان فارسی اثر استاد "مرتضی نعمت‌اللهی" به مراحل پایانی ساخت خود نزدیک شده است، افزود: این تندیس ظرف چند ماه آینده در مکان مناسبی نصب خواهد شد.

مؤذنی با اشاره به طرح جامع زیباسازی شهر گفت: این طرح به عنوان تکمیل کننده طرح‌های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان، زیباسازی شهر را متحول می‌کند و پیامدهای مثبتی را در پی خواهد داشت که شهروندان این تاثیرات را خواهند دید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان پس از تکمیل مطالعات، اجرایی خواهد شد و در نظر داریم با شناسایی مشاوران برجسته و ارائه شرح خدمات طرح به آنها از نظرات این قشر در بخش اجرای طرح استفاده کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی، ادامه داد: ارتقای کیفی فضاهای عمومی شهر، طراحی فضاهای پیاده‌روی، گسترش کمّی و کیفی المان‌ها، نمادها و نشانههای هویت‌ساز، طراحی مبلمان ویژه عرصه‌های خاص شهری همانند باغ گل‌ها و باغ پرندگان، تنوع بخشی درآمد سازمان، استفاده از المان‌های زیباسازی در اجرای پروژه‌های عمرانی، طراحی مبلمان شهری ویژه پیرامون مادی‌ها و انهار همچنین برخورداری پروژه‌های عمرانی از پیوست زیباسازی از برنامه‌ها و سیاست‌های در دست اقدام سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است.

کد خبر 378942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.