بازارچه «آقا» در گذر هارونیه سنگ فرش می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات سنگ فرش گذر آقا با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اجرا قرار گرفته است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اقدامات اولیه شهرداری در راستای ترغیب مالکان ابنیه‌های فرسوده و تاریخی از قبیل نوسازی تأسیسات شهری، کف‌سازی ویا مرمت و بازسازی سقف گذر و بازارها است که عملیات سنگ فرش گذر آقا در این راستا انجام می‌شود.

وی با اشاره به راهکارهای برون رفت از بافت فرسوده شهری تصریح کرد: یکی از راه‌های ترغیب مالکان ابینه‌های فرسوده و تاریخی ساماندهی گذرها و بازارهای اطراف آن بوده که منطقه سه سالیان سال در این راستا فعالیت داشته و این روند در سال جاری با آغاز عملیات سنگ فرش بازار آقا با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله هارونیه ادامه دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان افزود: عملیات آسفالت‌برداری این بازار به اتمام رسیده و درحال اجرای کانال‌های ناکش دفع رطوبت و عبور تاسیسات شهری است.

وی با اشاره به طول ۷۰ متری این بازار، تصریح کرد: کف بازار پوشیده از سنگ مرغوب هتن‌آباد به ضخامت هفت سانتی‌متری خواهد شد که تاکنون پیشرفت ۲۰ درصدی داشته است.

کارگر با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه سه خاطرنشان کرد: باتوجه به بار ترافیکی سنگین خودرو در انتهای خیابان شریف واقفی سمت نور باران نخستین بار ایستگاه اتوبوس شهری مسقف در جزیره ترافیکی جنوب غربی این تقاطع اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات تخریب جزیره ترافیکی این تقاطع و جدول‌گذاری آن در دست اجرا بوده و پس از آسفالت، ایستگاه اتوبوس خروجی خیابان شریف واقفی به این مکان انتقال خواهد یافت.

کد خبر 378926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.