ناپایداری‌های جوی اصفهان ادامه دارد/ افزایش ۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی طی امروز در استان، گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده بارش‌ها متوقف خواهد شد و پدیده غالب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در ساعات بعدازظهر خواهد بود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی طی امروز در استان، اظهار کرد: امروز بعدازظهر تا شب در بیشتر مناطق افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و برای نیمه شرقی استان تندباد لحظه ای همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی امروز در نیمه غربی و جنوبی استان بارش های رگباری بهاری همراه با رعد و برق ادامه خواهد داشت، افزود: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده بارش‌ها متوقف خواهد شد و پدیده غالب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در ساعات بعدازظهر خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

علی‌عسگریان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

وی با اشاره به بارندگی های روز گذشته در برخی از مناطق استان گفت: بیشترین بارش‌ها از شهرضا با میانگین ۷.۹ میلی‌متر، نجف آباد با میانگین ۲.۴ میلی‌متر ، بویین میاندشت با میانگین ۱.۵ میلی‌متر و خوانسار با میانگین ۵.۳ میلی‌متر گزارش شده است.  

کد خبر 378920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.