خبر خوش ذوب آهن به هواداران

دویست و هفدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "خبر خوش ذوب آهن به هواداران" عنوان اصلی این رسانه است که باشگاه ذوب آهن در جلسه‌ای طولانی موفق به توافقات کلی و مالی  با ارسلان مطهری شده و این بازیکن طی روزهای آینده برای تمدید قرارداد خود به اصفهان خواهد آمد.

"خالد شاید بماند" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که با توجه به احتمال بالای جدایی یزدانی از سپاهان به احتمال فراوان خالد شفیعی دیگر مدافع میانی این تیم که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد، در این تیم ماندنی شود.

"کیانی همچنان طلایی" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و هفتمین شماره "فوتبال اصفهان"است که خبر تمدید قرارداد مهدی کیانی برای دو فصل دیگر با سپاهان را می‌دهد.

"خطر بزرگی سپاهان را تهدید نمی‌کند" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که به بررسی وضعیت چهار نماینده آسیایی فوتبال ایران پرداخته است که با توجه به صحبت‌های اخیر مهدی تاج ،خطر جدی حذف یکی از نمایندگان کشورمان از رقابت‌های آسیایی را تهدید می‌کند.

در این بین وضعیت بحرانی مالی تیم‌های استقلال  و پرسپولیس، بلاتکلیفی و عدم شفافیت مالی و مدیریتی پدیده، و همچنین برخی ایرادهای ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مواردی هستند که تا زمان فرارسیدن بررسی کسب مجوز حرفه‌ای باید رفع شود.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 378907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.