ثبت روزانه بیش از یک هزار تخلف توسط سامانه ثبت تخلفات مکانیزه

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه بیش از یک هزار تخلف پارک دوبل و توقف در ایستگاه‌های اتوبوس توسط سه سامانه ثبت تخلفات مکانیزه ثبت و برای رانندگانی که شماره آنها در سامانه پلیس ثبت شده به صورت پیامک اطلاع رسانی شد.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان خودروهایی با عنوان سامانه ثبت تخلفات ایستایی در خیابان‌های پر تردد مجهز به سه دوربین را به‌کار گرفته است تا تخلفاتی همچون پارک دوبل، تخلف در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، حریم تقاطع‌ها و میدان‌ها را ثبت و اِعمال جریمه کند.

وی با بیان اینکه خودروهای سامانه ثبت تخلفات مکانیزه از نوع پژو ۲۰۶ سفید رنگ است که با سه دوربین نصب شده بر روی آن‌ها، تخلفات را به صورت مکانیزه ثبت می‌کند، گفت: تا پایان هفته‌جاری سه خودرو به مجموع خودروهای موجود اضافه خواهد شد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: تا پایان خردادماه سال‌جاری تعداد خودروهای سامانه ثبت تخلفات مکانیزه به هفت دستگاه و تا پایان نیمه نخست سال جاری به ۱۲ خودرو می‌رسد.

وی با بیان اینکه رانندگان باید مد نظر داشته باشند که توقف در مکان‌های پارک ممنوع نوعی حق الناس است، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش ظرفیت معابر، روان‌سازی ترافیک، افزایش ایمنی و پاکسازی ایستگاه‌های حمل‌ونقل است.

کد خبر 378903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.