جدال یک پله‌ای در فولادشهر

در حالی قرار است دیدار راهیاب‌ملل مریوان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود که هر تیمی برنده این دیدار شود بر روی سکوی چهارم لیگ بانوان خواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور با انجام شش دیدار همزمان در روز جمعه – ۲۴ خردادماه- از ساعت ۱۸ پیگیری خواهد شد.

یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته را باید در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و جایی که شاگردان بیان محمودی به مصاف بازیکنان تیم راهیاب ملل می‌روند، نظاره‌گر باشیم. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان شرمین رحمتی هفته گذشته با نتیجه سنگین چهار بر صفر مغلوب تیم قدرتمند شهرداری‌بم شده‌اند و ذوب‌آهنی‌ها هم در مقابل ملوان بندرانزلی به‌تساوی بدون گل رضایت دادند. در حال حاضر ذوب‌آهن با ۳۷ امتیاز در رده چهارم و راه یاب ملل نیز با ۳۶ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر بانوان قرار دارند؛ بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هفته گذشته توانست با نتیجه پرگل پنج‌ بر یک پالایش گاز ایلام را در هم بکوبد و جایگاه سومی خود را تثبیت کند. شاگردان سمیه شهبازی این هفته باید در ورزشگاه پاس شیراز به مصاف لران زاگرس بروند که این روزها حال‌ و روز خوشی ندارد. شاگردان نگین پاک‌دل با ۱۲ امتیاز از ۱۹ بازی قبلی خود در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر بانوان قرار دارند و مطمئناً نباید برای تیم قدرتمند اصفهانی که با ۴۳ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته، رقیب دشواری باشند.

کد خبر 378895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.