راه‌اندازی بازارهای شب در اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: راه‌اندازی بازار شب در اصفهان با هدف ساماندهی دستفروشان شهر و رونق کسب و کار مردم به ویژه برای اقشار کم درآمد در برنامه‌های شهرداری قرار گرفته است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای راه‌اندازی بازارهای شب در نقاط مختلف شهر تا کنون چند نقطه پیشنهاد شده، اما در حال حاضر تنها یکی از محل‌های پیشنهاد شده تایید شده است.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی بازارهای شب به لحاظ مسائل حاشیه‌ای، امنیتی و اجتماعی نیازمند همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌هاست.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در صدد هستیم بخشی از دستفروشان را به منظور جلوگیری از سد معبر، در بازارهای شب ساماندهی کنیم که تحقق این هدف نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، مطالعه و کار عملیاتی دارد.

وی با اشاره به بودجه ۷۳۰ میلیارد تومانی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در سال جاری گفت: میزان بودجه در مقایسه با سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.  

امیری با بیان اینکه بودجه خدمات شهری در دو بخش عمرانی و جاری تعریف شده است، افزود: از ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده، ۵۱۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ۲۲۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان اختصاص داده شده است.

امیری با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی تعریف شده با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: در سال جاری با اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی خدمات شهری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تحولات چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 378893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.