شهرهای آران‌وبیدگل فاقد اصول مدرن شهرسازی است

کاشان - فرماندار آران‌وبیدگل، با بیان اینکه شهرهای شهرستان آران‌وبیدگل فاقد اصول مدرن شهرسازی است، گفت: شهرداران این شهرستان باید با احداث معابر شهری بر اساس اصول مدرن شهرسازی از خسارت و حوادث احتمالی در زمان وقوع بحران جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، اسماعیل بایبوردی در آیین تودیع و معارفه شهردار ابوزیدآباد، اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی و ایجاد رضایتمندی برای مردم شهر زمینه افزایش مشارکت مردم در توسعه و عمران شهری را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداران باید تلاش کنند تا محیط‌های سالم و زیبایی را برای شهروندان فراهم کنند، خاطرنشان کرد: توسعه پایدار شهری در ابوزیدآباد به محیط همگن و یک‌دست این شهر وابسته است.

فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به اهمیت احساس عدالت و برابری برای شهروندان، افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز باعث تشدید بحران می‌شود.

بایبوردی با بیان اینکه شهرهای شهرستان آران‌وبیدگل فاقد اصول مدرن شهرسازی است، گفت: شهرداران این شهرستان باید با احداث معابر شهری بر اساس اصول مدرن شهرسازی از خسارت و حوادث احتمالی در زمان وقوع بحران جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: شهر ابوزیدآباد به دلیل برخورداری از منظر کویری ظرفیت‌های زیادی در صنعت گردشگری دارد و اگر به درستی از آن استفاده شود سهم مؤثری در اشتغالزایی و کارآفرینی برای جوانان منطقه دارد.

کد خبر 378890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.