به بازی تهاجمی ادامه می دهیم/ تیم ایران یک مجموعه کامل است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ایران به بازی تهاجمی خود ادامه خواهد داد و تیم ملی ایران یک مجموعه کامل است.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس در نشست خبری پس از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبیعنوان کرد: این مسابقه اگرچه دوستانه بود اما از نظر من یک دیدار در سطح بسیار بالا بود. هر دو تیم قدرت زیادی از خود نشان دادند. فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای اینمسابقه که فرصت‌های زیادی را به همراه داشت، راضیباشند.
وی درباره تجربه رویارویی با کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۴ و تفاوت دو بازی گفت: من فکر می‌کنم شرایط آن دیدار با این بازی قابل مقایسه نیست. در حال حاضر چند هفتهاست که لیگ ایران تعطیل است اما لیگ کره جریان دارد. با این وجود بازیکنان ایران در این مسابقه توانستند نمایش بسیار خوبی داشته باشند. آنها در این بازی جنگنده ظاهرشدند.
سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: تیم ما به روند بازی‌های تهاجمی خود ادامه خواهد داد. تیم ایران یک‌مجموعه کامل است و همه نفرات تاثیرگذار هستند.

ویلموتس همچنین گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. باوجود اینکه این دیدار دوستانه بود کیفیت بالایی داشت. بهبنتو بابت این بازی تبریک می‌گویم زیرا تیمش هماهنگی زیادی داشت و فوتبال خوبی را ارائه می‌داد. از هر دو تیمشاهد جنگیدن برای پیروزی بودیم و نمایش هجومی را دیدیم. تیم من مانع از این شد که بگذارد کره سوار بازی شود. این خیلی خوب است که ۱۰ فرصت گلزنی ایجاد کردیم.

مربی ایران در پاسخ به این سوال که ایران ۴ برد برابر کره‌جنوبی به دست آورد گفت: نمی‌شود مسابقات را با هممقایسه کرد. جو هر بازی فرق می‌کند. هر بازی می‌تواند شرایط متفاوتی داشته باشد. ما این بازی برای برد تلاش کردیم. در آینده هم همین روال ادامه خواهد داشت و بازی‌های هجومی ارائه خواهیم داد.

کد خبر 378866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.