بانوان شهرضا نایب قهرمان مسابقات استان شدند

شهرضا _ رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از کسب پنج مدال و عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های دوومیدانی استان توسط ورزشکاران این شهرستان خبر داد.

علی‌نقی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به کسب عناوین برتر بانوان دوومیدانی‌کار این شهرستان در رقابت‌های استانی، اظهار کرد: کیمیا نادریان با کسب مقام نخست پرتاب نیزه و مقام دوم پرتاب وزنه، زهرا نادری با کسب مقام دومی دوی ۱۰۰ متر و طلای دوی ۱۰۰ متر با مانع، فاطمه حیدران با کسب مقام نخست پرش طول عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را برای شهرضا به ارمغان آوردند.

وی از کسب عناوین برتر تیم دوومیدانی نوجوانان پسران این شهرستان در رقابت‌های انتخابی کشور خبر داد و افزود: حمیدرضا ویسی نائب قهرمان دوی سه هزار متر شد و رضا سودایی به ترتیب نقره و برنز پرتاب نیزه و پرتاب وزنه و محمدحسن کاویانی مدال برنز پرش سه گام و مقام پنجم پرش طول را کسب کردند و محمدرضا کریمی به مقام چهارم پرتاب وزنه رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۸ این شهرستان که با حضور ۴۶ تیم برگزار شده است، ادامه داد: در رده نوجوانان این مسابقات تیم‌های سرخ‌پوشان، المپیک و امیداسفرجان به ترتیب عناوین نخست تا سوم و در رده جوانان نیز تیم‌های سرخ‌پوشان، قشقایی و آینده‌سازان آبی‌پوش به ترتیب نخست تا سوم شدند و تیم‌های  سپیددشت مهیار، شهید امیری و قشقایی سه عنوان برتر رده بزرگسالان را به خود اختصاص دادند.

انصاری با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار مسابقات رده پیشکسوتان در جام‌رمضان برگزار شد، گفت: عناوین نخست تا سوم این رده سنی به ترتیب به تیم‌های امین‌آباد، شهدای کوی امام(ره) و سپیددشت مهیار رسید.

کد خبر 378853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.