علت آتش‌سوزی سینما بهمن شیراز مشخص شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: براساس نتیجه نهایی تحقیقات این سازمان، آتش سوزی در سینما بهمن به دلیل استفاده از دستگاه هوابرش رخ داده اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن از سوی دستگاه قضا و کاراگاهان پلیس در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، محمدهادی قانع با اشاره به علت آتش‌سوزی سینما بهمن شیراز، اظهار کرد: نتایج بررسی‌های این سازمان حکایت از این دارد که وجود مواد مشتعل‌کننده مانند نفت و بنزین در محل آتش‌سوزی سینما بهمن شیراز محرز نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شیراز، آتش‌سوزی سینما بهمن از بالکن این مکان آغاز شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: مسئله دیگری که در پی بررسی‌ها محرز شده این است که آتش‌سوزی در این محل به سبب استفاده از مشعل دستگاه هوابرش صورت گرفته است.

قانع با بیان اینکه تحقیقات، شواهد میدانی و کارشناسی‌ها نشان از شروع آتش‌سوزی در این محل به دلیل استفاده از دستگاه برشکاری و مشعل هوابرش دارد، گفت: اما هنوز اینکه علت آتش‌سوزی سینما بهمن عمدی یا غیرعمدی بوده، مشخص نشده است.

وی افزود: نتایج تحقیقات این سازمان در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است و عمد و یا غیرعمد بودن علت آتش‌سوزی سینما بهمن توسط پلیس و دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بررسی‌های سازمان آتش‌نشانی شیراز به اتمام رسیده و بعد از این مرحله، موضوع از سوی کارآگاهان پلیس پیگری خواهد شد و اکنون هم پلیس آگاهی شیراز و قوه قضاییه برای بررسی بیشتر به این مسئله ورود پیدا کرده و پرونده ویژه‌ای در این زمینه تشکیل شده است.

کد خبر 378848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.