روایتی از دو دوست که به هم پیوستند

عملیات شده بود و در حین عملیات سید میررضی شهید شد. کلهر که با او بسیار صمیمی بود، از شدت ناراحتی و در غم از دست دادن نزدیکترین یارش، در خط مقدم داخل نفربر نشسته بود و گریه می کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی بنی لوح نویسنده کتاب عبدالله در این کتاب روایت هایی را از شهید عبدالله میثمی آورده است که در ادامه روایتی ازحاج آقا مهدی پور که در کتاب آورده شده است می خوانید:

عملیات شده بود و در حین عملیات سید میررضی شهید شد. کلهر که با او بسیار صمیمی بود، از شدت ناراحتی و در غم از دست دادن نزدیک ترین یارش، در خط مقدم داخل نفربر نشسته بود و گریه می کرد.

یکی از دوستان می گفت: هر چه تلاش کردیم او را آرام کنیم نمی توانستیم. تصمیم گرفتیم تنهایش بگذاریم بلکه آرام شود، ولی هر چه صبر کردیم آرام نمی گرفت. حاج آقا میثمی آمد و احوال او را دید داخل نفربر شد و در گوش کلهر چیزی گفت.

شهید کلهر که تا آن لحظه به شدت گریه می کرد ناگهان آرام شد، سر بلند کرد و لبخند زد. حاج آقا میثمی رفت از کلهر پرسیدیم چه شد که این طور آرام شدی. گفت حاج آقا میثمی همان حرفی را به من زد که پیغمبر(ص) به حضرت زهرا (س) گفته بود، گفت: "تو اولین کسی هستی که به میررضی ملحق می شوی."

باورمان نمی شد اما زمان طولانی لازم نبود تا ببینیم این حرف تا چه حد حقیقت داشته است کلهر در ادامه عملیات اولین نفر از مسئولان بود که به شهادت رسید.

کد خبر 378840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.