ششمین نمایشگاه طراحی معاصر اصفهان برگزار می‌شود

گالری نقش‌خانه حوزۀ هنری اصفهان این‌ هفته میزبان «ششمین نمایشگاه طراحی معاصر اصفهان» است. این نمایشگاه به کیوریتوری امیر رجایی در تاریخ جمعه ۲۴ خردادماه ۹۸ گشایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، امیر رجایی کیوریتور نمایشگاه در این رابطه گفت: این نمایشگاه در راستای مسیری است که از ابتدا رسالت خود را مطالعۀ آثار طراحی هنرمندان اصفهان دانسته و تاکنون به مرور آثار طراحی بیش از صد هنرمند از نسل‌های مختلف پرداخته است. در نمایشگاه ششم با حفظ همان رویکرد اصلی، پیشکسوتان و اساتید حوزۀ نگارگری اصفهان برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند تا گزیده‌ای از آثار طراحی، پیش‌طرح‌ها و اتودهای آن‌ها با تکنیک‌های مختلف از جمله مداد، قلمگیری، خودکار و... نمایش و از جنبه‌های مختلف طراحی مورد بررسی قرار گیرد. در این نمایشگاه استادانی همچون هوشنگ جزی‌زاده، رضا بدرالسماء، بهرام طاهری، جعفر فتاحی و مهرداد صدری حضور دارند. در دورۀ بعدی این نمایشگاه نیز آثار طراحی نگارگران جوانتر به نمایش درخواهد آمد.

وی در ادامه افزود: پنج دورۀ قبلی این نمایشگاه‌ها در گالری‌های آپادانا، سایان و اکنون اصفهان برگزار شد و در ششمین گام، گالری نقش‌خانه حوزۀ هنری با همکاری گروه هنری برهان، میزبانی این دوره را برعهده دارد. در این نمایشگاه عاطفه یزدانی، مینا حسن‌زاده، شکیبا شریفیان و نگین مظاهری به عنوان همکاران پژوهشی بخش کیوریتوریال همکاری دارند.

ششمین نمایشگاه طراحی معاصر اصفهان در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ خردادماه افتتاح می‌شود و تا روز ۳۰ خردادماه در گالری نقش‌خانه واقع در ساختمان حوزۀ هنری، خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، ساختمان مجموعۀ فرهنگی هنری سوره دایر خواهد بود؛ علاقه‌مندان می‌توانند هر روزه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۰ برای بازدید آثار از این نمایشگاه دیدن کنند.

کد خبر 378827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.