جوانان اصفهانی باید رتبه‌های برتر کشور را کسب کنند

رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: در طی سه سال و نیم که رئیس فدراسیون هستم، هیئت اصفهان از رتبه ششم به رتبه اول در رده بندی فدراسیون رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد علی قارداشی در مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، اظهار کرد: هیئت تنیس اصفهان از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون تنیس روی میز در بخش‌های مختلف جز بهترین‌هاست. نقش بسیج و بسیجی‌ها در توسعه ورزش همواره پررنگ بوده است، در این هیئت هم بسیج ورزشی کمک کرده است. فعالیت‌هایی که در استان اصفهان و شهرستان‌های تابع وجود دارد، در هیچ استانی نیست.

رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران ادامه داد: در طی سه سال و نیم که رئیس فدراسیون هستم، هیئت اصفهان از رتبه ششم به رتبه اول در رده بندی فدراسیون رسید. استان اصفهان در بخش میزبانی مسابقات و اردوها رتبه اول کشور را دارد و این حاصل تعامل هیئت با آموزش و پرورش، شهرداری، بسیج و غیره است.

علی قارداشی با بیان این نکته که امروزه در کشور صاحب چهار داور جهانی (بلووج) هستیم تاکید کرد: سه داور در حال اضافه شدن به بلووج‌های ایران هستند و با تکمیل مراحل، استان اصفهان سه داور در بالاترین سطح جهان خواهد داشت.

وی با اشاره به مسابقات آسیایی جاکاراتا، گفت: حاصل مدیریت منابع مالی و انسانی، به مدال برنز نوشاد عالمیان در مسابقات آسیایی جاکارتا تبدیل شد که پس از ۵۲ سال این مهم اتفاق افتاد. در بخش تیمی جوانان نیز مدال جهانی برنز را کسب کردیم که افتخار بسیار بزرگی بود.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان افزود: تمام مربیان استان و در تمام شهرستان‌ها باید برای ورزشکاران اصفهانی اردوی آماده‌سازی بگذارند تا جوانان اصفهانی رتبه‌های برتر کشور را به دست آورند.

کد خبر 378821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.