اصفهان پتانسیل برگزاری تمامی مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز را دارد

رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان افتتاح خانه تنیس روی میز اصفهان و مرمت سالن تختی را از کارهای ارزشمند این هیئت دانست و سال ۹۷ را سال طلایی تنیس روی میز استان برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس هیئت تنیس روی میز استان در مجمع عمومی سالیانه این هیئت اظهار کرد: سال ۹۷ سال طلایی تنیس روی میز استان اصفهان در تمام بخش‌ها بوده است. در این سال مرمت و بازسازی خانه تنیس روی میز به عنوان یک پروژه بی نظیر انجام شد. این خانه حداقل تا ۱۲ سال برای تنیس روی میز اصفهان به عنوان یک محل درجه یک خدمت خواهد کرد و برای ورزشکاران آرامش روانی تامین می‌کند. این سالن یک کمپ تمرینی کامل و در خاورمیانه بی نظیر و در دنیا کم نظیر است.

مهدی تکابی ادامه داد: سالن تختی یک سالن نوستالژی است و ارزش معنوی بالایی دارد در حالی که به محلی متروکه تبدیل شده بود در سال ۹۷ مرمت شد،. این سالن در چهارراه تختی به مرکز اصلی استعدادیابی هیئت تبدیل خواهد شد. اعتبارات زیادی خرج این دو پروژه هیئت در سال ۹۷ شد که با توجه به تورم، حدود دو و نیم میلیارد تومان ارزش افزوده به دنبال داشت؛ یعنی در حال حاضر انجام این پروژه‌ها دو و نیم میلیارد تومان گرانتر خواهد شد.

وی سپس با اشاره به تأمین اعتبارات، خاطرنشان کرد: بخش عمده اعتبارات را هیئت رئیسه در قالب جذب اسپانسر، کمک خیرین و غیره تأمین کرد.

رییس هیئت تنیس روی میز استان، تصریح کرد: مربیان زیادی را به دوره‌های مختلف در بخش بانوان اعزام کردیم. همچنین در اصفهان و شهرستان‌ها دوره‌های آموزشی مختلفی برای بانوان برگزار شد و هیئت تنیس روی میز به عنوان هیئت برتر در امر آموزش در سطح استان شناخته شد.

رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با بیان اینکه بالغ بر ۸۰ درصد تقویمی که در مجمع پیشنهاد داده بودیم را محقق کردیم‌، تصریح کرد: میزبانی‌های مختلفی را به درخواست فدراسیون پذیرفته‌ایم. در استان لیگ سازمان یافته‌ای تشکیل شد و به صورت رفت و برگشت برگزار شد. ۲۷ تیم در لیگ رده‌های پایه شرکت کردند و لیگ تنیس روی میز اصفهان با استقبال خوبی مواجه شد.

تکابی افزود: کسب رتبه اول در امر آموزش، کسب رتبه اول بیمه شدگان تنیس روی میز در کشور و قهرمانی‌های مختلف در مسابقات مختلف از افتخارات هیئت است. همچنین تیم نامی نو اصفهان نیز مقام دوم تیمی را در لیگ برتر کشور کسب کرد.

کد خبر 378820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.