قاتل مسافر اتوبوس واحد شهرضا دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری فردی که همسر خود را به علت اختلافات خانوادگی در اتوبوس واحد شهری به قتل رسانده بود کمتر از نیم ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ صادق کاظمزاده اظهار کرد: مدتی قبل ماموران گشت انتظامی بررسی فوریت‌های پلیسی شهرستان شهرضا از قتل یک زن در اتوبوس واحد شهری مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگامی که به محل وقوع قتل رسیدند مشاهده کردند یک زن به وسیله ضربات چاقو به قتل رسیده که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد قاتل همسر او است .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل از محل جرم متواری شده بود، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی قضائی موفق شدند محل اختفای او را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مدت زمان نیم ساعت پس از وقوع قتل او را دستگیر کنند.

سرهنگ کاظمزاده اظهار کرد: قاتل انگیزه خود را از ارتکاب این قتل اختلافات خانوادگی اعلام کرد که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از شهروندان خواست ، اختلافات و درگیری‌های خانوادگی و فردی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند و در همه حال خونسردی خود را حفظ کنند تا بار دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

کد خبر 378807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.