پرونده سلب عضویتم در شورای حل اختلاف مرکزی در دست بررسی است

نائب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: پرونده سلب عضویتم از شورای شهر خرم‌آباد در شورای حل اختلاف مرکزی کشور در دستور کار است.

رستم کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌ سلب عضویتش از شورای شهر خرم آباد اظهار کرد: بررسی این پرونده زمان‌بر است، در استان این پرونده بسته شده است و اعتراض خود را به شورای حل اختلاف کشور اعلام کرده‌ام.

وی افزود: رای صادر شده از استان در شورای حل اختلاف مرکزی در دست بررسی است و تا این رای تایید نشود، نمی‌توان آن را اجرا کرد.

 نائب رییس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت خود در شورای شهر را ادامه می‌دهم و در همه جلسات شرکت می‌کنم، ادامه داد: باید توجه داشت که بررسی این پرونده زمان‌بر است و بیش از دو ماه زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه فردی که در خصوص برکناری من از شورای شهر پافشاری می‌کند دارای پشتیبانی صاحب نفوذان است، افزود: این در حالی است که همه کارشناسان حقوقی رای صادر شده از سوی شورای حل اختلاف را رد کرده و مغایر قانون دانسته‌اند.

کوشکی اضافه کرد: رفتاری که در خصوص فعالیتم در شورای شهر نشان داده شده است در واقع بازی سیاسی است که امیدواریم  با نوع نگاه عادلانه و قانون‌مدارانه شورای حل اختلاف مرکزی این بازی به پایان برسد.

کد خبر 378790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.