جشنی به بهانه "روز ملی گل" در باغ گل‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به بهانه روز ملی گل جشن باشکوهی روز شنبه ۲۵ خردادماه در محل باغ گل‌ها برگزار می‌شود.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشن روز ملی گل با اجرای هنرمندان، مسابقه و سرگرمی، نورافشانی و معرفی گلها و گیاهان مقاوم به کم آبی همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: عموم شهروندان می‌توانند در این جشن که روز شنبه ۲۵ خردادماه سال جاری در محل باغ گل‌ها واقع در میدان بزرگمهر برگزار می‌شود، شرکت کرده و از ویژه برنامه‌های آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به دوره‌های آموزش شهروندی رایگان ویژه روز گل، گفت: معرفی گل‌های شاخه بریده و روش نگهداری آن، گل آرایی با گل‌های شاخه بریده، معرفی گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم‌آبی، معرفی و روش نگهداری گل‌های پیازی، گلها و گیاهان دارویی و معرفی گل‌ها و گیاهان آپارتمانی از جمله رئوس دوره‌های آموزش شهروندی رایگان ویژه روز گل در اصفهان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با شعار "بیا تا مدتی با گل نشینیم" و با همکاری اتحادیه گل و گیاه و نیز شرکت‌های تعاونی تولیدکننده گل در اصفهان، برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاه گل و گیاه اصفهان از ۲۵ خردادماه به مدت یک هفته در گلخانه ۷۰۰ متری کروی شکل باغ گل‌ها برگزار خواهد شد.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۶ شرکت تعاونی و تولیدکننده گل و گیاه حضور دارند؛ افتتاحیه این نمایشگاه ۲۴ خردادماه با هماهنگی خانه کودک اصفهان برگزار می‌شود و با ساخت گل‌های کاغذی همراه خواهد بود.

کد خبر 378766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.