ویلموتس: از شکست بیزارم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ایران‌ بازیکنان جوان خوبی حضور دارند و تیم ایران‌ در همه مسابقات به دنبال پیروزی است.

به گزارش ایمنا، مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل کره جنوبی اظهار کرد: در دیدار مقابل سوریه نتیجه خوبی داشتیم، امیدواریم در بازی مقابل کره هم نتیجه خوبی به دست آوریم.

وی ادامه داد: درست است که این یک بازی دوستانه است اما تیم ایران‌ در همه مسابقات به دنبال پیروزی است؛ من‌ از شکست بیزارم، اطمینان دارم فردا تماشاگران‌ زیادی به ورزشگاه می‌آیند.

ویلموتس خاطرنشان کرد: هدف قطعی ما به طور حتم‌ حرکت و تلاش برای پیشرفت است. تصمیم داریم روند بهبود عملکرد تیم ملی را با سرعت زیاد طی کنیم؛ بچه‌ها در بازی نخست به من اعتماد دادند که می‌توانیم به خوبی پیشرفت کنیم.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم‌ ایران گفت: در ایران بازیکنان جوان خوبی حضور دارند. به طور حتم آنان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، البته در کنار این حضور نیروهای باتجربه هم‌ بسیار اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی خطاب به خبرنگاران کره‌ای گفت: من دو بار تاکنون با کره جنوبی روبه‌رو شده‌ام و خاطرات خوبی از تقابل اولم در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دارم؛ من در جام جهانی برزیل هم که به عنوان سرمربی با کره روبه‌رو شدم، نتیجه گرفتم. کره جنوبی تیم بزرگی است و وقتی در خانه بازی می‌کند انگیزه زیادی برای کسب پیروزی دارد.

کد خبر 378742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.