خبر خوش شهردار برای کارکنان شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقدام شهردار تبریز در پیگیری پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری تبریز اقدام شایسته و ارزشمندی است.

به گزارش ایمنا، کریم صادق‌زاده با بیان اینکه برنامه اعضای شورا ارتقا کرامت انسانی کارکنان و کارگران شهرداری تبریز است، اظهار کرد: از شهردار تبریز برای پیگیری پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر در نامه‌ای از شهردار تبریز خواسته بودند به این موضوع رسیدگی کند، ادامه داد: خوشبختانه شهردار در این خصوص جلسات متعددی تشکیل داده و همیشه بر اجرای قانون تاکید داشت که این موضوع بسیار موجب امتنان است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: شهردار تبریز در جلسات تاکید داشته که نباید نظرات شخصی در پرداخت حقوق که عرف و قانون است، دخالت داده شود.

صادق‌زاده با تاکید بر خبر خوش شهردار تبریز مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان، گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای حذف هزینه‌های زاید در مجموعه مدیریت شهری انجام شود.

وی یافتن راهکار لازم برای تامین حقوق کارکنان و کارگران شهرداری تبریز در شرایط اقتصادی امروز جامعه را کاری سخت دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری باید تلاش خود را برای کسب درآمد بیشتر و ارتقای بهره‌وری و انضباط کاری به کار بگیرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هر مجموعه‌ای که به پرسنل خود اهمیت داده نتیجه آن را برداشت کرده است، گفت: از طرف کارگران شهرداری به شهردار تبریز وعده داده‌ام اگر مسائل صنفی کارگران حل شود شاهد افزایش بهره‌وری در شهرداری و تحقق اهداف سازمان خواهیم بود.

کد خبر 378732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.