عوامل شارژ "من کارت" حق کسر کارمزد ندارند

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: عوامل فروش شارژ "من کارت"، حق گرفتن و کسر کارمزد از شهروندان را ندارند.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجائیان در خصوص کسر کارمزد از مبلغ شارژ "من کارت‌ها"، اظهار کرد: دو هزار و ۴۵۰ عامل شارژ "من کارت" شامل فروشگاه‌ها و باجه‌های روزنامه که در سطح شهر مستقر هستند، هیچکدام حق گرفتن و یا کسر کردن مبلغی به عنوان کارمزد از شارژ "من کارت" ندارند چراکه کارمزد آنان توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: کارمزد شارژ "من کارت" فقط در ۶۳ باجه فروش مستقر در ایستگاه‌های قطارشهری و پایانه‌های اتوبوسرانی که نیروی انسانی ویژه در آن‌ها مستقر هستند، لحاظ می‌شود.

رجائیان خاطرنشان کرد: اگر شهروندان با گرفتن یا کسر کارمزد شارژ "من کارت" در فروشگاه‌ها و یا باجه‌های روزنامه مواجه شدند، شکایت خود را سریعا با شماره تلفن ۳۱۲۹۱۵۱۳ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با موارد برخورد شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در صورت شکایت شهروندان از عوامل فروش "من کارت"، در ابتدا به آنان تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار، مجوز فروش شارژ "من کارت" فروشگاه لغو خواهد شد.

کد خبر 378722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.