پیش‌بینی تندباد لحظه‌ای در شرق / اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تدوام ناپایداری‌های جوی طی دو روز آینده در استان، گفت: تندباد لحظه‌ای همراه با گرد و خاک برای نیمه شرقی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم شرایط جوی نسبتاً ناپایدار در استان طی دو روز آینده، اظهار کرد: بر این اساس طی این مدت در بیشتر مناطق در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نیمه شرقی استان تندباد لحظه‌ای همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.  

 وی ادامه داد: در مناطق غربی، شمالی و جنوبی استان نیز احتمال بارش‌های گباری بهاری گاهی همراه با رعد و برق وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان دو درجه کاهش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کریمیان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

وی همچنین به بارندگی های  روزگذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: طی این مدت بارش رگباری در کلانشهر اصفهان با میانگین دو دهم میلی‌متر، اردستان با میانگین هشت دهم میلی‌متر، فریدونشهر با میانگین هفت دهم میلی‌متر و نجف آباد با میانگین پنج دهم میلی‌متر بارش ثبت شده است.

کد خبر 378705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.