محدودیت‌ها برای دوچرخه‌سواری بانوان در شهرستان‌ها بیشتر است

شهرضا _ رییس ورزش و جوانان شهرضا گفت: ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان باید در همه شهرها و طبق یک ضابطه مشخص اجرا شود، زیرا در حال حاضر برخی دوچرخه‌سواران این شهرستان از آزادی کرایه و استفاده از دوچرخه در خیابان‌های شهرهای بزرگ خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت هفت هزار ورزشکار سازمان‌یافته در ۴۰ هیئت ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: لازم است هیئت تنیس خاکی هم در شهرستان ایجاد شود، اما در حال حاضر زیرساخت و اعتبار مناسب در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی این شهرستان ۵۳ صدم مترمربع است که ۳۱ صدوم مترمربع آن فضای روباز و ۲۲ صدم مترمربع سرپوشیده است.

رییس ورزش و جوانان شهرضا از تأمین اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای احداث ۱۰ باب زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون یک زمین از این تعداد در روستای امامزاده علی‌اکبر ایجاد شده و در صورت ایجاد زیرساخت‌های لازم از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مابقی آن‌ها نیز ایجاد می‌شود و در صورت احداث این زمین‌ها سرانه ورزشی شهرستان نیز افزایش می‌یابد.

انصاری با بیان اینکه در حال حاضر شش باب خانه ورزش در مناطق روستایی این شهرستان فعال است، یادآور شد: طرح ایجاد چهار باب خانه ورزش روستایی جدید نیز ارایه شده و در دست بررسی است.

وی جانمایی غلط خانه‌های ورزش روستایی را از معضلات اداره این اماکن برشمرد و تصریح کرد: نبود متصدی برای اداره این اماکن و نبود نظارت کافی باعث شده تا هرساله بخشی از بودجه ورزات ورزش صرف تعمیر و بازسازی این مراکز ورزشی شود.

رییس ورزش و جوانان شهرضا  با اشاره به مهمترین برنامه‌های ورزشی این شهرستان در سال ۹۸، اظهار کرد: پیش‌بینی شده تا شهرضا میزبان برنامه قوی‌ترین مردان ایران باشد، اگر هزینه اعزام تأمین شود تیم‌هایی به مسابقات پاورلیفتینگ جهانی اعزام می‌شود.

انصاری با اشاره به ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان، تأکید کرد: ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان باید در همه شهرها و طبق یک ضابطه مشخص اجرا شود، زیرا در حال حاضر برخی دوچرخه‌سواران این شهرستان از آزادی کرایه و استفاده از دوچرخه در خیابان‌های شهرهای بزرگ خبر می‌دهند و دراین شرایط مسئولان شهرستانی نمی‌توانند پاسخ قانع‌کننده‌ای ارایه کنند.

کد خبر 378698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.