حضور در سپاهان یعنی فرا رسیدن روزهای طلایی

دویست و پانزدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حضور در سپاهان یعنی فرارسیدن روزهای طلایی" عنوان اصلی این رسانه است که در گفتگو با مرتضی منصوری بازیکن اسبق پدیده که به تازگی جذب سپاهان پیوسته، مطرح شده است. در قسمتی از این گفتگو آمده است: سه سال پیش و زمان عبدالله ویسی از سپاهان پیشنهاد داشتم اما آن زمان دلم می‌خواست در تیمی بازی کنم که حاشیه نداشته باشد و فکرم آزاد باشد. اهل تیم عوض کردن نیستم دوست دارم سال‌ها در یک تیم بازی کنم ولی دغدغه گرفتن حقم را نداشته باشم. زمانی در استقلال اهواز شرایط بدی داشتم تا جایی که مجبور شدم در یک مغازه بستنی فروشی کار کرده و فوتبال را کنار بگذارم. سپاهان تیم بزرگی است هدف فردی و تیمی من قهرمانی با این است و با توجه به سبک قلعه‌نویی که بازی رونده را می‌پسندد، فکر می‌کنم امسال بازی من بیشتر به چشم بیاید چرا که در پدیده و در سیستم یحیی همیشه باید حواسمان به عقب می‌بود.

"زیر بار ترفندهای جدید نمی‌رویم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن مطرح شده است، او می‌گوید: ذوب آهن توان مقابله با پنج تیم بالای جدول را از نظر مالی ندارد. بودجه ما میزان معقولی است، من و اعضای کارخانه اعتقادی به قراردادهای بالا نداریم.

"ارسلان هم از ذوب آهن جدا شد؟" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و پانزدهمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به نقل از ورزش سه مطهری را اولین خرید آبی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی بیان می‌کند. خبری که به احتمال زیاد مدیران باشگاه رسانه‌ای کردن آن را به بعد از انتخاب سرمربی این تیم موکول کرده‌اند.

"عزت پورقاز همچنان طلایی خواهد بود"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که خبر تمدید قرارداد پورقاز با سپاهان را برای دو سال دیگر را می‌دهد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 378666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.