ساعت قدیمی با تکنولوژی جدید!

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می­‌خواهید قبل از رفتن به رخت‌خواب از گوشی موبایل خود دور باشید و صبح‌ها به موقع از خواب بیدار شوید، ساعت هوشمند Lenovo می­‌تواند انتخاب خوبی باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در زمان‌های قدیم تنها وسیله هشدار دادن و بیدار کردن افراد از خواب، ساعت‌ زنگ‌دار بود اما با پیشرفت تکنولوژی این ساعت‌ها محبوبیت خود را از دست دادند. شرکت لنوو به تازگی نوعی ساعت زنگ­دار هوشمند تولید کرده است که از جدیدترین تکنولوژی‌های روز  دنیا برخوردار است.

این ساعت از طریق گوگل اسیستنت Google Assistant)) فرمان‌های صوتی را اعمال می‌­کند؛ کاربران می‌­توانند چندین نوع زنگ برای  ساعت خود انتخاب کنند و صدای زنگ‌ها، فاصله بین آن­‌ها و میزان صدای زنگ‌ها را طبق سلیقه­ خود مشخص کنند. این ساعت به صورت پیش‌­فرض، تاریخ و اخبار جدید را اعلام می­‌کند اما امکان انجام این کار به صورت دستی نیز فراهم است.

جالب است بدانید اطلاعاتی که افراد با خاموش‌کردن تلفن همراه خود به آن دسترسی ندارند از طریق این گجت در اختیار شان  قرار می‌گیرد. ساعت هوشمند Lenovo  دارای یک صفحه لمسی ساده چهار اینچی است که کاربران می‌­توانند بدون اتلاف وقت خود در اینترنت، تاریخ روز و شرایط آب و هوایی را هنگام بیدار شدن یا خوابیدن چک کنند.

تا زمانی که فرد در حال چرت‌زدن باشد، تاریخ و اخبار روز پخش نخواهند شد، بلکه تنها زمانی که کاربر صدای زنگ ساعت را خاموش کند، این قابلیت فراهم می‌شود. وقتی ساعت Lenovo شروع به زنگ‌زدن می‌­کند، کاربر می­‌تواند با ضربه زدن بر قسمت بالای ساعت، صدای آن را متوقف کند.

 روشنایی صفحه نمایش این ساعت نیز به صورت خودکار با محیط تنظیم می­‌شود، به طوری که در صورت کار کردن با آن در تاریکی، چشم کاربر  اذیت نمی­‌شود. صفحه نمایش این گجت تقریبا نیم ساعت قبل از بیدار کردن فرد، زرد رنگ می­‌شود و زمان طلوع خورشید را تداعی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌­های ساعت Lenovo ، پخش موسیقی با کیفیت بالا است؛ یک پورت USB نیز در قسمت پشت این ساعت وجود دارد که فرد می­‌تواند گوشی خود را از طریق آن شارژ کند. قیمت این ساعت حدود ۸۰ دلار برآورد شده است.

کد خبر 378636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.