مصادره خانه‌هایی که مواد مخدر تهیه و توزیع می‌کنند

استاندار تهران گفت:‌ از دستگاه قضایی درخواست می‌کنیم نسبت به مصادره خانه‌هایی که به دلیل فروش و توزیع مواد مخدر و روانگردان‌ها پلمب شده‌اند، اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت:‌ مبارزه همه جانبه در ابعاد مختلف بامواد مخدر در استان تهران انجام می‌شود و پیشگیری و پاکسازی در اولویت‌های ستاد قرار دارد.

او افزود: آئین‌نامه غربالگری مواد مخدر در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و این آئین‌نامه توسط وزارت بهداشت در دست تهیه است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

استاندار تهران افزود:‌در جهت توسعه مراکز نگهداری معتادان ۸ مرکز بهاران توسط شهرداری تهران به بهزیستی تحویل داده شده که از این تعداد ۲ مرکز به کودکان کار اختصاص می‌یابد و ۶ مرکز برای نگهداری معتادان بهبود یافته اختصاص پیدا می‌کند.

بندپی گفت: ما از قوه قضائیه ودادگستری کمک‌هایی درخواست کرده‌ایم و خواسته‌ایم خانه‌هایی که فروش و تهیه مواد مخدر و روانگردان‌ها را داشتند و پلمب شدند نسبت به مصادره این خانه‌ها اقدام شود.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد از نیروهای استانداری برای مجلس شورای اسلامی از سمت‌های خود استعفا داده‌اند گفت:‌ تاکنون دو فرماندار قدس و پردیس استعفا دادند و هنوز جمع‌بندی لازم صورت نگرفته است.

کد خبر 378626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.