از پسر بد فوتبال ایران تا حامی برانکو؛ همه از تعلل مدیران می‌گویند

اینستاگرام این روزها از همیشه پرکارتر است و بیشتر اشخاص در این فضای مجازی بدنبال کشف حقایق هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها شخصیت‌های ورزشی بیشتر بجای مصاحبه با رسانه‌ها به دنیای مجازی و به خصوص اینستاگرام رجوع کرده‌اند و هرچند در لفافه اماحرف دل خود را در دنیای مجازی  منتشر می‌کنند.

پسر بد فوتبال ایران: این پول کجاست؟

شیث رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس کـه پسر بد فوتبال لقب گرفته یکی از پرحاشیه ترین های دنیای فوتبال ایران اسـت. حاشیه‌های شیث رضایی تمامی نداشته، ندارد و نخواهد داشت. از دعوا با دایی، فحاشی و اعلام‌خطر سقوط در بلندگوی هواپیما گرفته تا طلاق از همسری کـه مجهول النام است و ... از ماجرای او و محمد نصرتی نمی‌توانیم حرفی بزنیم، اما خودتان می‌دانید کـه ماجرا چه بود!  

اما این‌بار شیث رضایی از طریق استوری پیج شخصی اینستاگرامش، مطالب مهم و جالبی را منتشر کرد که اگر حقیقت داشته باشد، می‌تواند حائز اهمیت و پیگیری جدی باشد.
رضایی در استوری‌های خود نوشت: "باشگاه ۱۱۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشته اما معلوم نیست این پول‌ها کجاست که هنوز خیلی‌ها از پرسپولیس طلبکار هستند. "

پ. ن: شیث جان دل بندم "محاصبه" نه!! "محاسبه"

استقلالی بودم، وقتی استقلالی بودن مد نبود

فارغ‌التحصیل لیسانس بوده و حالا  انواع مدارک معتبر مربیگری سطح A و B یوفا را در کارنامه خود دارد، ازدواج‌کرده و ۱۵ سال در انگلیس حضور داشت. تقوی در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان مدیر فنی به تیم پدیده مشهد آمد اما بعد از چند بازی از این تیم جدا شد، او یک سال بعد به‌عنوان دستیار اول جان توشاک به تیم تراکتورسازی پیوست.

تقوی بعد از توشاک برای ۹ هفته عنوان سرمربیگری تراکتور را به یدک کشید ولی پس از این مدت کوتاه از تراکتورسازی جدا شد. وی سابقه بازی در استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد و نامش برای استقلالی‌ها خاطرات خوشی را یادآوری می‌کند.

تقوی بعد از جدایی از تراکتور در حال تلاش برای رسیدن به نیمکت استقلال است و این بار نیز در پستی اینستاگرامی آمادگی خور را برای تکیه زدن بر این نیمکت این‌گونه اعلام کرد.

مدیران استقلال در این روزها درگیر مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این تیم هستند و هنوز مشخص نیست چه کسی برای فصل آینده روی نیمکت آبی پوشان پایتخت خواهد نشست. محمد تقوی پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق تراکتورسازی در اینستاگرام خود نوشت: 

"استقلال شرایط خوبی ندارد وهمه به دنبال نفع شخصی خود هستند. با آنکه هیچ سمتی در استقلال ندارم اما هر کمکی از من بخواهند بدون هیچ چشم داشتی دریغ نمی‌کنم. استقلال تیم بزرگ و با شخصیتی است که نیازمند هیچکس نیست و اعتبار این تیم را نباید زیر سؤال برد. استقلال به همه شخصیت می‌دهد و از هیچکس شخصیت نمی‌گیرد. لطفاً استقلال بزرگ را کوچک نکنیم. افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را در زمانی داشتم که هیچکس فوتبال را جدی نمی‌گرفت."

تشکر با بوی قهر

بعد از نتایج ضعیف علی‌رضا منصوریان در تیم استقلال تهران، این باشگاه مذاکراتی با شفر آلمانی شروع کرد، افتخاری مدیرعامل باشگاه نیز در امارات به دیدار وی رفت و مذاکرات نهایی با وی را انجام داد؛ درنهایت در ۱۰ شهریور ۹۶ شفر رسماً به‌عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد.

وینفرد شفر پس از شکست مقابل پدیده و دور شدن استقلال از کورس قهرمانی لیگ برتر از تیم آبی‌پوش پایتخت کنار گذاشته شد و پس‌ازآن فرهاد مجیدی اسطوره آبی پوشان هدایت استقلال را برعهده گرفت. حال پس از دو هفته از اتمام لیگ، وینفرد شفر در پستی اینستاگرامی نوشت:

"بعد از زیر پاگذاشتن های مکرر مفاد قرارداد از سوی باشگاه که مدت زیادی هم به طول انجامید، به همراه دستیارانم احساس بی‌احترامی می‌کنیم. شانس زیادی به باشگاه دادم تا راه‌حلی پیدا کند ولی دیروز تصمیم گرفتم به این ماجرا پایان بدهم و به وکیلم دستور دادم که قرارداد من را به پایان برساند و در زودترین زمان ممکن پرونده من را به فیفا ارسال کند

مایلم از هواداران فوق‌العاده استقلال تشکر کنم، حمایت شما غیرقابل‌اندازه‌گیری بود و حستان نسبت به استقلال باورنکردنی است.  می‌خواهم از همکاران ایرانی، جامائیکایی و آلمانی‌ام تشکر کنم بعدازاین مدت کار سختی که در این تیم انجام دادند

تماشاگران استقلال می‌توانند به افرادی مثل محمد، اشکان، بیژن، آرمین و مهرشاد افتخار کنند. می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم، آن‌ها کارشان را خیلی خوب انجام دادند. شما تحت هر شرایطی سخت کار کردید و قلبتان را برای باشگاه گذاشتید. مهم‌تر از همه‌چیز خیلی پیشرفت کردین، این فوق العاده است و برای من همه شما قهرمان هستین و من به شما افتخار می‌کنم.

تشکر ویژه از کاپیتان‌های من؛ مهدی، کمک زیادی به ما کرد و از روز اول تا آخر نه تنها به تیم بلکه به باشگاه در جهات مختلف کمک کرد. پژمان وقتی از مصدومیت جدی برگشت بسیار سخت جنگید و تبدیل به صخره خط دفاعی ما در این فصل شد. خسرو هم همیشه آماده بود تا صد در صد توان خودش را در موقع نیاز در خدمت تیم بگذارد. شما سه نفر شاید اکنون از هم فاصله گرفته باشید ولی نباید فراموش کنید شما برادرانی هستید که خون آبی در رگ‌هایتان جریان دارد، با هم قوی‌تر هستید بچه‌ها.

تماشاگران عزیز استقلال (عدم وابستگی) فقط زمانی قابل وصول است که ما با ذهنی مستقل به نبرد ادامه بدهیم."

حامی برانکو: دور زدن ممنوع!!

افشین پیروانی بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس می‌باشد که سابقه موفقیت‌های فراوانی را چه در باشگاه پرسپولیس و چه در تیم ملی ایران داشته است. وی همواره یکی از پرسپولیسی‌های محبوب در میان طرفداران به‌حساب می‌آمده است البته عملکرد افشین تنها در دوران بازیگری قابل‌ستایش است و او هیچ موقع به‌عنوان سرمربی نتوانست به موفقیت چندانی دست پیدا کند.

بااین‌حال افشین پیروانی حتی پس‌ازآن اتفاقات هم از عشق و علاقه خود نسبت به پرسپولیس دست نکشید و همواره یکی از بازیکنان بوده که در هر شرایطی به حمایت از این گروه می‌پرداخته است.

پیروانی در تازه‌ترین استوری اینستاگرامی خود، دو جمله کوتاه و مختصر نوشت که به نظر می‌رسد قصدش از انتشار چنین جملاتی، ارسال پیام برای برخی مدیران باشگاه پرسپولیس تهران باشد.


پیروانی نوشت: "خیانت ممنوع"، "دور زدن ممنوع" و بین این دو جمله، ۶ کاپ قهرمانی قرارداد که احتمالاً اشاره به موفقیت‌های اخیر پرسپولیس دارد.

شوخی با پرسپولیسی که قرار بود رومی شود!!

بیرانوند دانشجوی لیسانس رشته تربیت‌بدنی دانشگاه سما خرم‌آباد است، از رفتگری به دروازه‌بان پرافتخار تیم ملی رسید، ابتدا استقلالی بود بعد دروازه‌بان پرسپولیس شد.

علی‌رضا بیرانوند که قبل از جام جهانی با گفتن چطوری کریس؟ رونالدو را به چالش کشیده بود در جام جهانی با دفع پنالتی رونالدو در بازی ایران و پرتغال بسیار محبوب شد.

پس از جام جهانی روسیه زمزمه‌های جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جان گرفت ولی وی تا پایان فصل در پرسپولیس ماند تا قراردادش به پایان برسد و بتواند همراه سرخ‌پوشان دبل کند.

روز گذشته شایعه‌ای جالب در خصوص انتقال دروازه‌بان پرسپولیس تهران به باشگاه رم ایتالیا منتشر شد، اما هیچ اطلاعات رسمی در خصوص چنین انتقالی مطرح نشده و مهم‌تر از همه اینکه باشگاه ایتالیایی چهار دروازه‌بان در ترکیب خودش دارد و بعید است در این پست نیاز به بازیکن داشته باشد.

چنین شایعه‌ای سوژه تمرین تیم ملی بود. به‌نحوی‌که بازیکنان تیم ملی ازجمله سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و رامین رضاییان در پیج اینستاگرام علیرضا بیرانوند در خصوص چنین خبری کامنت گذاشتند و با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شوخی کردند.

کد خبر 378610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.