۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
‍‍ درجه ۱۳ شهرداری ارتقا یافت

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقای درجه ۱۳ شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذی‌ربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه‌بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در استان کردستان درجه شهرداری‌های دهگلان به ۶، ‌سروآباد به ۴، کانی دینار به ۴، برده رشه به ۳، ‌ شویشه به ۳، اورامان تخت به ۳ و بلبان‌آباد به ۲ ارتقا یافت.

وی افزود: در استان اصفهان درجه شهرداری دولت‌آباد به ۸ ارتقا پیدا کرد؛ در استان فارس درجه شهرداری سلطان‌شهر به ۲ و میان‌شهر به ۳ ارتقا یافت؛ در استان کرمان درجه شهرداری منوجان به ۶ و گنبکی به ۳ و همچنین در استان آذربایجان غربی درجه شهرداری مرگنلر به ۳ ارتقا پیدا کرد.

رجب صلاحی با بیان اینکه درجه‌بندی شهرداری‌ها باعث می‌شود ساختار تشکیلاتی شهرداری‌ها به تبع ابلاغ درجه جدید، تغییر یابد،  تصریح کرد: مدارک و مستندات درجه‌بندی شهرداری‌های مذکور در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی و ارتقا درجه شهرداری‌های مذکور تصویب شد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص ارتقا درجه شهرداری‌ها، گفت: ارتقا درجه شهرداری‌های ذکر شده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۰۴/۰۱) هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

کد خبر 378599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.