صادقی: در هر تیمی وظیفه‌ام را انجام می‌دهم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در این چند سال طبق خواسته سرمربی تیم درصورتی‌که نیاز به بازی کردنم بوده بازی کرده‌ام وگرنه از روی نیمکت شاهد تلاش دوستانم بوده‌ام.

محمدباقر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت قراردادش با باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: من در حال حاضر بازیکن آزاد هستم، ولی از جانب باشگاه و کادر فنی تیم ذوب آهن با من صحبت‌هایی شده است مبنی بر اینکه قرارداد ببندم؛ ولی در حال حاضر شرایطی پیش آمده که نیاز به فکر کردن بیشتر دارم تا تصمیم نهایی را بگیرم.

وی در پاسخ این سؤال که آیا پیشنهادی از تیم دیگری به غیر از ذوب‌آهن دریافت کرده است؟ تصریح کرد: چندین تیم پیشنهاد داشته ام و نیاز دارم بیشتر به این موضوع فکر کنم؛ اگر بخواهم جای دیگری غیر از ذوب آهن بروم، دوست دارم شرایطم مثل حضور در ذوب آهن باشد.

صادقی ضمن تاکید بر اینکه به ماندن در ذوب آهن علاقه دارد، گفت: من در این تیم بزرگ شده‌ام و ذوب آهن خانه من است. در این تیم همه را می‌شناسم ولی همانطور که گفتم نیاز به فکر کردن بیشتر دارم.

وی در پاسخ این سؤال که آیا با رفتن رشید مظاهری از ذوب‌آهن در ترکیب تیم به عنوان دروازه‌بان اول از او استفاده می‌شود؟ گفت: همیشه تابع دستورات کادر فنی و مدیریتی تیم ذوب‌آهن هستم؛ باید دید نظر سرمربی تیم در این رابطه چیست و در هر تیمی که باشم، وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. همان‌طور که در این چند سال طبق خواسته سرمربی تیم درصورتی‌که نیاز به بازی کردنم بوده، بازی کرده‌ام یا طبق نظر سرمربی از روی نیمکت شاهد تلاش دوستانم بوده‌ام.

کد خبر 378591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.