دشتی در کام آتش/مردم ایذه در آرزوی چرخ و فلک

در بسته خبری امروز از اجرای شش طرح گردشگری در هرمزگان تا آتش‌سوزی لنج‌ها در نخل تقی و آغاز آماده‌سازی ایستگاه پمپاژ اراضی ۲۰ روستا در شعیبیه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

افتتاح  گندله‌سازی مادکوش در آینده نزدیک

هرمزگان: استاندار هرمزگان، فریدون همتی با اشاره به بررسی مسائل واحد گندله‌سازی مادکوش، اظهار کرد: فاز نخست این واحد تولیدی که در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به زودی با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن گندله افتتاح خواهد شد.

پایان پروژه‌های شبکه توزیع برق هرمزگان تا اواسط مردادماه

هرمزگان: سیدامیر امیرزاد،‌ رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با بیان اینکه اصلاحات در شبکه توزیع برق ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی خلیج‌فارس ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق و روشنایی تا اواسط مردادماه سال‌جاری به پایان برسد.

اجرای ۶ طرح گردشگری در هرمزگان

هرمزگان: رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: ۱۲ طرح گردشگری و تفریحی در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای اجرا در شهرستان‌های قشم، بندرلنگه، سیریک، بندرعباس و بستک مطرح شد که شش طرح از این تعداد در این کارگروه مورد تایید اعضای قرار گرفت.

******************************************************************************************************************************

آتش در دشتی زبانه می‌کشد

بوشهر: جهانگیر قاسمی، سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: از ساعت اولیه تیم‌های منابع طبیعی، امور عشایر و محیط زیست فراخوانی و به منطقه اعزام شدند، اما با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه هنوز به نقطه آتش‌سوزی نرسیده‌اند.

صادرات بیش از ۴ میلیون تن کالا از گمرکات بوشهر

بوشهر: منصور بازیار، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: در دو ماه ابتدای سال۹۸ بیش از چهار میلیون تن کالا غیرنفتی به ارزش بالغ بر یک میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر صادر شد.

آتش‌سوزی لنج‌ها در نخل تقی

بوشهر: عبدالنبی یوسفی، فرماندار عسلویه گفت: در اسکله شهر نخل تقی یک فروند لنج باری به دلیل نقص فنی در موتور بر اثر جرقه آتش گرفت و بلافاصله این آتش به چهار لنج دیگر سرایت کرد و منجر به آتش سوزی شد.

********************************************************************************************************************************

مردم ایذه در آرزوی چرخ و فلک

خوزستان: غلام اسماعیل‌وندی، رییس شورای اسلامی شهر ایذه، اظهار کرد: نبود پارک شهربازی مناسب در این شهر یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر نیز به حساب می‌آید و ما از ابتدای دوره فعالیت خود به فکر راهی برای حل این مشکل هستیم.

آغاز آماده‌سازی ایستگاه پمپاژ اراضی ۲۰ روستا در شعیبیه

​خوزستان: حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر گفت: کار آماده‌سازی ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی شعیبیه شوشتر که آب اراضی کشاورزی ۲۰ روستا را تأمین می‌کند و در سیلاب اخیر آسیب دید از امروز آغاز شده است.

آتش به جان مراتع بهبهان 

​خوزستان: ​محمد حری، فرماندار بهبهان گفت: در اثر وقوع رعد و برق، غروب امروز در دو نقطه از مراتع بهبهان آتش‌سوزی رخ داد که باتوجه به شدت وزش باد درخواست بالگرد آب‌پاش شده است.

کد خبر 378569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.