امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۲۵۵ حادثه دیده در ۸۹ حادثه

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال احمر استان طی هفته گذشته در ۸۹ حادثه به ۲۵۵ حادثه دیده امدادرسانی کرده‌اند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ خرداد ماه مجموع کل حوادث استان ۸۹ مورد گزارش شده است و از این تعداد ۴۳ مرد مربوط به حوادث جاده‌ای، دو مورد حوادث دریایی و ساحلی، ۱۱ مورد حوادث شهری، چهار مورد صنعتی و کارگاهی، چهار مورد هم حوادث کوهستانی و ۲۵ مورد ارائه خدمات حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه مجموع کل آسیب دیدگان حوادث هفته گذشته ۲۵۵ نفر بودند، افزود: خدمات امداد رسانی برای ۱۵۲ نفر در حوادث جاده ای، حوادث دریایی و ساحلی شش نفر و حوادث شهری ۱۱ نفر، صنعتی و کارگاهی چهار نفر، کوهستان شش نفر و خدمات حضوری برای ۷۶ نفر انجام شده است.

 معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: مجموع کل نجات یافتگان حوادث هفته گذشته ۷۰ نفر بودند که خدمات درمانی سرپایی برای ۱۳ نفر در محل حادثه انجام شد وتعداد ۵۷ نفر هم برای تکمیل درمان به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند.

وی درخصوص اعزام تیم‌های عملیاتی و تجهیزات برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تصریح کرد: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده ۱۰۲ تیم و ۲۸۱ نفر امدادگر بوده است که با استفاده از ۷۰ دستگاه آمبولانس نسبت به امدادرسانی اقدام کرده‌اند.  

محمدی با تاکید به تعداد شش مورد رها سازی در جاده ها نیز انجام گرفت، گفت: اسکان اضطراری ۶۴ نفر در حوادث هفته گذشته در پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هلال احمر سه دقیقه بوده است و میانگین زمان عملیات حوادث جاده‌ای از آغاز اطلاع به جمعیت هلال احمر تا مستقر شدن آمبولانس در پایگاه‌‍‌ها یک ساعت و ۲۳ دقیقه بوده است.

کد خبر 378566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.